Volledige versie bekijken : Firefox - geschiedenis



Phil O'Sophe
30 April 2015, 18:27
Bij het verwijderen van pagina's in "Alle geschiedenis tonen" staat er meestal de optie: deze pagina verwijderen.
Soms staat er ook bij: "deze pagina vergeten".
Vanwaar dit verschil ?

Dank voor elke verklaring.

kaisersosee
30 April 2015, 20:58
Phil denk dat je bedoeld deze website vergeten!en niet deze pagina vergeten lang moeten zoeken want je brengt me op verkeerd spoor he :D
Waar zit het verschil ,ja keek in geschiedenis zag b.v dat ik één website meerdere pagina's had bezocht,klikte rechts en deze website vergeten,alles was weg!Verwijderen is enkel de pagina,hoop dat je me snapt:rolleyes:,veel meer kan ik ook niet vertellen.
mvg

Phil O'Sophe
30 April 2015, 21:16
Er staat wel degelijk "deze pagina" vergeten; maar een pagina is hier een webadres.
En het helemaal geen :rolleyes: zijn, want het stond bij een "bezoek" aan mijn eigen profielblad op Minatica, dus hier
http://www.minatica.be/members/9401-Phil-O-Sophe .

kaisersosee
30 April 2015, 21:34
Phil op je link geklikt..dan zie ik deze pagina verwijderen en deze website vergeten!
mvg

compuchrisje
1 May 2015, 23:45
Zet die gewoon terug bij je favorieten of meteen in de menubalk, dat spaart weer wat klikwerk. Vergeten betekent dat Firefox gewoon niet mag onthouden dat je daar op bezoek bent geweest, cookies worden dus meteen verwijderd als je die pagina dichtgooit.

Phil O'Sophe
5 May 2015, 13:13
Hier mag dan een slotje op. ;)