Volledige versie bekijken : Posting wijzigen



Spoorzoeker
24 July 2015, 09:10
Ligt het nou aan mij, of kan ik inderdaad een geplaatste reactie niet meer wijzigen ?

Of alleen de laatste ?

ghost
24 July 2015, 09:33
Als ik me niet vergist krijg je maar 15 minuten de tijd om te wijzigen.

Spoorzoeker
24 July 2015, 11:52
Ok. Jammer, nou moet er weer een extra posting gedaan worden.

Obsessed
24 July 2015, 14:11
Desgewenst kan je steeds een moderator contacteren (PM) om een wijziging aan te brengen ;)

Spoorzoeker
24 July 2015, 20:04
Ach, zo erg is het nou ook weer niet. :D

Typetje
24 August 2015, 12:06
Desgewenst kan je steeds een moderator contacteren (PM) om een wijziging aan te brengen ;)

nou ik ga voor elke typefout geen mods lastig vallen zolang niemand er dan maar over struikelt dan vind ik het best en zoals Spoorzoeker zegt, dan maar een extra berichtje erachteraan.

Obsessed
24 August 2015, 14:53
nou ik ga voor elke typefout geen mods lastig vallen zolang niemand er dan maar over struikelt dan vind ik het best en zoals Spoorzoeker zegt, dan maar een extra berichtje erachteraan.
Natuurlijk is het niet de bedoeling om dat bij elke typefout te gaan doen hé :p
Het kan natuurlijk altijd dat je, bij eventueel nalezen van een eigen post, een fout opmerkt die je toch liever rechtgezet zien.
In zo'n geval zijn wij er ook nog ;)

Typetje
24 August 2015, 15:02
Natuurlijk is het niet de bedoeling om dat bij elke typefout te gaan doen hé :p
Het kan natuurlijk altijd dat je, bij eventueel nalezen van een eigen post, een fout opmerkt die je toch liever rechtgezet zien.
In zo'n geval zijn wij er ook nog ;)

Als het echt iets is wat nodig is dat het veranderd moet worden, dan weet ik de mods wel te vinden hoor don't worrie

Typetje
6 December 2015, 13:41
Ik vind 15 minuten eigenlijk wel kort om een berichtje te editten soms wil je iets toevoegen.misschien kan dat toch bijgesteld worden.

Maar goed wie ben ik.