Volledige versie bekijken : Windows 10,fout 0x80240020



rakkie
19 August 2015, 08:57
computer Medion MD8377, Windows 8.1,werkt perfect,maar krijg Windows 10 net erop, sedert 29 aug. idere dag dezelfde melding:fout 0x80040020,navraag bij medion ,onbekend ;suggestie fabrieks reset naar Windows 8, is er geen andere oplossing?

Groetjes,Rakkie

kaisersosee
19 August 2015, 09:38
Lees dit (https://windowsforum.com/threads/fix-for-the-80240020-error-when-trying-to-install-windows-10.211771/) eens .
En dit (http://www.automatiseringgids.nl/nieuws/2015/33/schone-installatie-windows-10-kan-zonder-productsleutel) is misschien ook één oplossing.
En wachten tot Win10 goed werkt,is natuurlijk ook één oplossing,want er zijn nog heel veel problemen!!!
Zelf ondervonden,ook één Medion Akoya laptop,had dualboot Win8.1/10.
Met één of ander update van Win10,kreeg ik laptop niet meer aan de praat,alleen blauw scherm!!!
Bij mij komt er voorlopig niet meer op !!!!
mvg

Typetje
22 August 2015, 15:59
Ik kreeg dat ook in het begin, maar op een gegeven moment was het toch voorbij en kreeg ik melding dat windwows 10 gereed was om te installeren, heb toen nog even getwijfeld, wilde nog wat ervaringen en berichten afwachten, maar ik kreeg ook veel vragen en ik kon daar niet op inspelen omdat ik het zelf niet had, dus ben overstag gegaan en heb dan toch maar de installatie in gang gezet, om precies te zijn heb ik m er op 7 augustus opgezet om 17:23 stond ie erop :)

compuchrisje
23 August 2015, 21:13
Ik blijf toch liever nog wat baas op eigen pc, zelfs als je de privacy-instellingen aanpast, lijkt MS zich daar geen bal van aan te trekken. Heb in mijn leven al genoeg in uniform gelopen, wil nu eindelijk toch eens aantrekken wat ik zelf kies en dat geldt niet alleen voor mijn kleding ;)

Typetje
23 August 2015, 22:09
Ik blijf toch liever nog wat baas op eigen pc, zelfs als je de privacy-instellingen aanpast, lijkt MS zich daar geen bal van aan te trekken. Heb in mijn leven al genoeg in uniform gelopen, wil nu eindelijk toch eens aantrekken wat ik zelf kies en dat geldt niet alleen voor mijn kleding ;)

gelijk heb je en ik hou wel van verandering en was nogal nieuwsgierig, dus ja ik ben voor het nieuwe uniform gegaan :cool: