Volledige versie bekijken : Opstarten ADSL



J.W.
11 July 2005, 23:05
Zelf heb ik Telenet als provider. Nu heb ik een vraag over ADSL. Ik ben laatst bij iemand geweest die ADSL had van Skynet. Iedere keer als zij haar pc opstarte en op het internet wilde moest zij langs Start - Verbinding maken - dan haar breedband aanklikken - kiezen - en pas daarna had ze contakt met het internet. Is het mogelijk dat dit contact met het internet dadelijk opgestart wordt zodra de pc is opstart?

TusH
11 July 2005, 23:13
Lees hier (http://www.zdnet.be/help.cfm?id=44437&p=2) eens. Ik herinnerde me dat die vraag een tijdje geleden op de site van ZDnet ook gesteld werd.

Groetjes,

Tush

J.W.
11 July 2005, 23:19
Lees hier (http://www.zdnet.be/help.cfm?id=44437&p=2) eens. Ik herinnerde me dat die vraag een tijdje geleden op de site van ZDnet ook gesteld werd. Groetjes, Tush

Bedankt hoor, dat ga ik van de week eens proberen bij die persoon.

jxjxw
12 July 2005, 00:06
Bedankt hoor, dat ga ik van de week eens proberen bij die persoon.

ik heb een snelkoppeling in mijn taakbalk staan eeeeeeen klik en ben op internet

J.W.
12 July 2005, 00:12
ik heb een snelkoppeling in mijn taakbalk staan eeeeeeen klik en ben op internet

Dat van die snelkoppeling staat ook in de link van TusH. Maar de tweede manier die daar in staat lijkt mij gemakkelijker voor de persoon voor wie het bedoelt is. Toch bedankt voor uw antwoord.

AMD
12 July 2005, 01:17
Zelf heb ik Telenet als provider. Nu heb ik een vraag over ADSL. Ik ben laatst bij iemand geweest die ADSL had van Skynet. Iedere keer als zij haar pc opstarte en op het internet wilde moest zij langs Start - Verbinding maken - dan haar breedband aanklikken - kiezen - en pas daarna had ze contakt met het internet. Is het mogelijk dat dit contact met het internet dadelijk opgestart wordt zodra de pc is opstart?
Gewoon een link maken dat uw internet met 1 klik kan starten en die gewoon in de opstartmap plaatsen. Normaal zou dat moeten werken.

AMD

Some_body
12 July 2005, 20:34
Ik heb ook een adsl van skynet (y) .

IK heb wel een netwerkmodem ( Alcatel Speedtouch) ,en als ik mijn pc opstart zit ik direct op 't net :p .

Ben der trouwens heel tevree over .

Greets Some_body (a) .