Volledige versie bekijken : copy9



mcFlanders
23 October 2015, 12:43
Hallo,

heeft iemand al gehoord van copy9, een spywareprogramma?
werkt dit echt?

grt

Obsessed
23 October 2015, 12:47
Dat is helemaal geen spyware programma.
Dat is een remote spy.

mcFlanders
23 October 2015, 12:50
ja, ok, maar werkt het zoals de site het voorstelt?

compuchrisje
23 October 2015, 22:58
With Copy9, you have lots of exclusive features for you to monitor any phone remotely and invisibly. You literally have complete access and control of the phone you want to monitor and the best part is, the application is completely hidden and works in stealth mode.

Of het zo is of niet, om te beginnen zou ik aan zoiets al zeker niet BEGINNEN, tenzij het om een beschermingsmaatregel gaat. En voor zover ik het begrijp, moet je het ook eerst installeren op de smartphone van je 'slachtoffer'.

mcFlanders
26 October 2015, 15:21
wel, er lopen hier twee jonge tieners rond en ik zoek enige vorm van ouderlijk toezicht voor dingen zoals bvb Whatsapp.

zijn er andere mogelijkheden?

berger
26 October 2015, 16:58
Soms is er een tiener bij mij op de computer,en die weet heel goed wat mag en niet. En als ze twijfelt komt ze het vragen. Dat is een kwestie van goed bestuur hé. Tieners bespioneren is alleszins slecht, is gewoon een gebrek aan vertrouwen en respect. Ooit heeft mijn tiener haar gmailadres eens laten open staan en kon ik dus al haar mails lezen hé. Dat doe ik dan ook niet, ik vraag haar dan ook wat ik moet doen. Afsluiten zeg ze dan en ik doe dat hé.
Er is nu ook zo iets op de markt waarmee men het rijgedrag van jongeren kan nagaan (waar rijdt die, aan welke snelheid, ....) , men kan al weten via gps waar ze zijn, .... Het is toch ook een kwestie van de tiener te vertrouwen. En soms doet die dan al eens de verkeerde dingen, daaruit zal hij ook leren.