Volledige versie bekijken : Winterbeelden...



Frahon
7 January 2016, 20:04
http://www.zenio.nl/delete/3f99f85e5f4dbb2b973857d0617a957e/2925

Obsessed
7 January 2016, 21:54
Ik denk dat je de verkeerde link hebt gepost Frahon :damn:
Via uw link kan je het bestand enkel 'verwijderen' i.p.v. te downloaden.

Phil O'Sophe
7 January 2016, 22:20
Zelfde ervaring met die link :eek:

compuchrisje
7 January 2016, 23:48
Vroege aprilgrap?

Frahon
8 January 2016, 07:43
Nieuwe Link

http://www.zenio.nl/download/b35ab0261f658/2926

Obsessed
8 January 2016, 08:03
Brrrrrr :)

Typetje
8 January 2016, 15:45
Ik kan deze niet op mijn pc openen. Waarom doen jullie altijd die plaatjes zo laten downloaden eigenlijk, zo omslachtig.

En jammer hoor volgens mij kan ook niet iedereen dit zien.

Ik kan het in ieder geval niet.

edit:

Ik heb het bestand in dropbox gezet

en daarna op mijn android tablet gedownload en daar opent hij wel met gelijk met polaris office :good:

nou dat is dus wel een hele omweg, maar goed ik hebt ze gezien, mooie koude plaatjes, van Siberiƫ

Dan hebben wij toch geen klagen eigenlijk ;)

Obsessed
8 January 2016, 20:06
Het gaat hierom een .pps (= powerpointpresentatie) en is dus enkel te bekijken via Office Powerpoint, een Powerpoint viewer, of een alternatief daarvoor.
Indien geen van deze voorhanden op uw systeem kan je het bestand dus ook niet bekijken.
Niet onlogisch toch? :)

Typetje
8 January 2016, 21:17
Het gaat hierom een .pps (= powerpointpresentatie) en is dus enkel te bekijken via Office Powerpoint, een Powerpoint viewer, of een alternatief daarvoor.
Indien geen van deze voorhanden op uw systeem kan je het bestand dus ook niet bekijken.
Niet onlogisch toch? :)

dit was zelfs een ppsx bestand.

maar voor mensen met een android tablet of foon, tip tip stuur door naar je foon of tablet via cloud of mail dan kan je hem daar openen, er is een viewer voor in polaris office :)


Ik kan normaal pps wel bekijken in het alternatief van OpenOffice, maar deze niet een andere lukte ook niet, maar er was ook eentje die wel gemakkelijk te openen was in OpenOffice.

In ieder geval, ik heb hem bekeken ;)

Obsessed
9 January 2016, 13:04
Ik kan normaal pps wel bekijken in het alternatief van OpenOffice, maar deze niet een andere lukte ook niet, maar er was ook eentje die wel gemakkelijk te openen was in OpenOffice.
Mogelijk zit het hem in de Powerpoint versie waarmee de presentatie gemaakt werd ;) (2007, 2010, ...)

Typetje
9 January 2016, 13:11
ja dat kan, hoewel ik denk dat het misschien ook wel op een tablet gemaakt is, want mijn boys maken nogal eens powerpoints in hun polaris voor school die hebben ook altijd een net iets afwijkende extensie zoals ppsx of zo inderdaad
Heb toen ook eens een heel gedoe gehad om de presentatie van zoonlief over skateboarden af te werken in OpenOffice en weer terug in pps te zetten en door te sturen naar de juf, bleek er toch een deel te missen
Maar sinds ze het onder de knie hebben en ze hem helemaal zelf maken, sturen ze hem me op om na te kijken, vreemd genoeg als ze m mailen kan ik m wel weer downloaden en bekijken in OpenOffice

Oh wacht ik denk dat het euvel me zit, ja nu ik het schrijf weet ik het weer, ik heb het bestand aangepast en de read only weggehaald.

Nou nog meer tips hopen dat in de toekomst we allemaal kunnen genieten waar dan ook op van de pps jes die hier gedropt worden

:good:

compuchrisje
9 January 2016, 21:55
Als je nog zoiets krijgt, hernoem de powerpoint dan, de extensie tenminste (van ppsx naar ppt). Je voorstelling gaat dan open in OO en dan druk je op F5 om hem af te spelen. Wel een omweg, maar het is niet anders.

Typetje
9 January 2016, 21:56
ja ach, gewend aan omwegen zoeken :p