Volledige versie bekijken : Welke operator kiezen



dagini
17 March 2016, 19:17
Hallo allemaal ik heb een app. aan zee gekocht en moet aan kabel operator kiezen?
ik dacht aan het scarlet packet van 39 € omdat het toch niet voor alle dagen is (enkel buitenverblijf)
Wie heeft ervaring of kan raad geven?
alvast dank

J.W.
17 March 2016, 22:52
Hallo allemaal ik heb een app. aan zee gekocht en moet aan kabel operator kiezen?
ik dacht aan het scarlet packet van 39 € omdat het toch niet voor alle dagen is (enkel buitenverblijf)
Wie heeft ervaring of kan raad geven?
alvast dank

Heeft Scarlet "kabel" in aanbieding???

berger
17 March 2016, 23:09
Ik dacht xDSL.

J.W.
17 March 2016, 23:50
Waarom zou je een vaste telefoon willen in een buitenverblijf???

dagini
18 March 2016, 08:06
Heb geen vaste tel nodig maar deze zit in het paket en wil wel tv en internet of at iemand een andere oplossing

dagini
20 March 2016, 10:53
Niemand die nog suggesties heeft??
Heb nog een bijkomende vraag heb op dat appartement is een zwakke ontvangst van telenet homespot Wanneer ik daar een wifi versterker zou plaatsen zou het dan lukken om via dat netwerk te internetten??
Heb thuis telenet en dus een login .

dagini
23 March 2016, 17:46
Ben wat teleurgesteld in dit forum er zijn meer dan 350 personen dit dit bericht gelezen hebben en toch niemand die wil of kan helpen!
of heb ik de verkeerde vraag gesteld??

J.W.
23 March 2016, 20:27
U schrijft: <<en moet aan kabel operator kiezen>>

Wat is er dan te zoeken: u wilt internet plus TV

Er is maar 1 aanbieder van kabel en dat is Telenet.

Langs de telefoonlijn is er ook maar 1 aanbieder van internet plus TV en dat is Proximus (en Scarlet)

Hoeveel u maandelijks wilt betalen moet u zelf beslissen.

compuchrisje
24 March 2016, 00:27
Als je topic zo vaak is bekeken wil dat zeggen: een gedeelte personen en een gedeelte bots (Google bv). En ik vrees dat J.W. zijn antwoord klopt. Het is wel zo dat sommigen een overeenkomst hebben met Telenet voor het gebruik van die kabel, al of niet met beperkingen.
Proximus bv kan nog niet overal toegankelijk zijn, dat vis je best uit via hun website.

J.W.
24 March 2016, 03:16
Als je topic zo vaak is bekeken wil dat zeggen: een gedeelte personen en een gedeelte bots (Google bv). En ik vrees dat J.W. zijn antwoord klopt. Het is wel zo dat sommigen een overeenkomst hebben met Telenet voor het gebruik van die kabel, al of niet met beperkingen.
Proximus bv kan nog niet overal toegankelijk zijn, dat vis je best uit via hun website.

Proximus (+ Scarlet) is in gans België te verkrijgen. U bedoelt waarschijnlijk Mobistar.

Mobistar biedt ook internet en tv aan langs de kabel (huurt kabel van Telenet), maar is nog zeer plaatselijk en is voorbehouden voor de bestaande klanten met een gsm abonnement. De anderen zullen nog lang moeten wachten (als deze aanbieding ooit levensvatbaar wordt).

<< Mobistar, voortaan ook internet en televisie via het kabelnetwerk!Mobistar Internet & TV, da's:
Kwaliteit en snelheid van kabel
Alle comfort voor de installatie en overstap
...Tegen een ongeziene prijs!
Heb je een gsm-abonnement van Mobistar?
Wees bij de eersten om te genieten van onze nieuwe diensten!
Onze Internet & TV-diensten worden geleidelijk per gemeente geopend. Onze diensten zijn reeds beschikbaar in de volgende gemeenten:


Brussel
Vlaams-Brabant
Oost-Vlaanderen: Aalst
Waals-Brabant
Henegouwen: Bergen
Aan anderen vragen we om nog even geduld te hebben. >>


De topicstarter zal hier geen gebruik van kunnen maken.

Kan dus enkel kiezen tussen a) kabel: Telenet en b) telefoonlijn: Proximus (of Scarlet)

Kun je niet kiezen tussen deze twee, wel doe dan "kop of munt (tossen)" en laat het lot beslissen.

berger
24 March 2016, 20:48
Ik zou toch iets willen vragen aan de vraagsteller : u wilt een kabeloperator en u komt uit bij scarlet. Hoe komt u daaraan? Volgens mij doet scarlet hetzelfde als belgacom (o.a. telefoon en tv via de telefoonlijn, maar dan goedkoper dan bij Belgacom. En voor zover ik een beetje lees : het gaat goed zolang het goed gaat. Het prijsverschil moet ergens van komen, ik vrees dat de geleverde service wanneer het niet goed gaat toch niet zo goed is als de service van Belgacom. En die is toch niet slecht, daar weet ik wel iets van. Maar ik ken persoonlijk scarlet niet, en waarschijnlijk velen op de forum ook niet.

Ik ken wel iemand die via de kabel bij telenet een kabelabonnement heeft : dat kost iets van 180 euro per jaar voor de rechten, en bijna 9 euro voor het huren van de decoder. De kwaliteit is OK, en de service ook. Die persoon heeft verder geen telefoon en internet, alleen tv. En is tevreden.

J.W.
24 March 2016, 21:37
Maar ik ken persoonlijk scarlet niet, en waarschijnlijk velen op de forum ook niet.
Scarlet mag je de "light" versie van Proximus noemen (is ook eigendom van Proximus, het vroegere Belgacom).