Volledige versie bekijken : Hotmail niet bereikbaar



Silverwing
23 April 2016, 13:52
Ik kan sederd enkel dagen niet meer op één van mijn hotmail accounts.Laat het nu juist diegene zijn die ik als hoofd mailbox gebruik.Het maakt niet uit met welke pc of van waar ik probeer,steeds gebeurt hetzelfde.
Telkens krijg ik de melding:
:-(
Er is iets misgegaan
Deze informatie is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw
bij meer details staat:
X-ClientId: 8A6FFABF107944BBBD7418B5A89454D6
X-Auth-Error: NameConversionException
X-FEServer: DB4PR07CA025
X-BEServer: AM3PR04MB289
Date: 23-4-2016 11:35:02
Ik heb alle cookies al gewist,ik kan dan wel met mijn andere accounts inloggen,maar zodra ik mijn hoofdaccount wil gebruiken krijg ik dus weer die foutmelding.
Wie kan me helpen dit op te lossen?

Typetje
23 April 2016, 14:38
Gebruik je dat in een lokaal email programma of log je in op de webmail van outlook?

Silverwing
23 April 2016, 15:32
Ik log altijd in via webmail van outlook zonder programma.

Typetje
23 April 2016, 15:34
En alle updates van de browser zijn binnen, ook van de plug-ins en van Java?

Silverwing
24 April 2016, 08:34
Ja hoor,daar ben ik zeer streng op,maar daar kan het probleem niet gelegen zijn vermits ik op andere accounts wel probleemloos geraak.

Typetje
24 April 2016, 08:36
Heb je geen herstelfunctie via een van je andere accounts?
Kan het zijn dat je adres gehackt is.

Heb je geprobeerd om je wachtwoord te resetten?

ghost
24 April 2016, 10:02
Probeer eens via een andere browser

Silverwing
24 April 2016, 11:03
Heb reeds geprobeerd op de vrouw haar pc met edge ipv firefox maar dat lukt ook niet.Het resultaat blijft altijd hetzelfde.
Er is aan de account niets veranderd op gebied van wachtwoord of zo.
Herstellen via een andere account lukt ook niet,zodra ik de (aangepaste) gegevens invoer krijg ik terug het scherm met de foutmelding.

Silverwing
25 April 2016, 19:54
Opgelost!De Vrouw had op haar hotmail account ook de mijne als reserve opgegeven.Omdat ik toch niet meer op de mijne kon heeft ze dan een ander adres als reserve ingesteld.Plots is mijn account terug bereikbaar.
Ik heb hier geen verklaring voor maar misschien wrong het plots bij Microsoft dat er verschillende accounts hetzelfde adres als reserve gebruikten.Als dat het geval is vreemd dat dat pas na 3 jaar problemen geeft.
Allen die meegedacht hebben bedankt!

Typetje
25 April 2016, 19:57
nou fijn dat het toch is opgelost, het is toch frustrerend zoiets.