Volledige versie bekijken : Windows 10 Microsoft gaat nu echt te ver met slechte manieren !!!



Merel
26 May 2016, 10:37
Voor wie zie nogmaals wil ergeren aan Microsoft krijgt de kers op de taart.
De popup van GWX om gebruikers uit te nodigen te upgraden naar WIN10 werd gemanipuleerd.

Door het sluiten van de popup via het gewone kruisje in dit venster zal men automatisch akkoord gaan om te upgraden tot het summum van alle gluurdersoftwares.

Vergelijk het maar met de Belgische overheid die in dit land nooit om uw mening vroeg om toe te treden tot het paradijs van de Europese eenmaking.

Heeft de Microsoft gebruiker nog iets te zeggen over het beheer van zijn "eigen" PC ?


MEER...

:devil:
(http://www.pcmweb.nl/nieuws/windows-10-upgrade-rode-x-akkoord.html)

berger
26 May 2016, 11:16
Indien windows 10 zich ongewild bijna heeft geinstalleerd kun je op het einde de End-user License Agreement nog weigeren, dan keer je blijkbaar automatisch terug naar win 7 of 8. Zo lees ik toch bij mensen die verondersteld worden het te weten. Maar controle houden over uw PC dat gaat bij Microsoft moeilijk. Het zijn nu eenmaal rijken die zich alles durven veroorloven.

Ik blijf voorlopig veilig uit hun woelige wateren met Linux Mint.

compuchrisje
26 May 2016, 23:04
Als wij geen beheersrechten meer krijgen, mogen de rekeningen ook naar ginder, me dunkt.
Het komt erop neer dat je pop-ups niet zomaar meteen mag wegklikken, maar eerst even GOED kijken wat er juist staat. Ik krijg die pop-ups enkel te zien als ik hotmail verlaat... wil ook wat zeggen over bepaalde websites die niet alleen cookies plaatsen maar ook kijken wat onder je motorkap zit.

salmax
27 May 2016, 00:53
ik heb de 3035583 ineens bij updates uitgevinkt en verborgen.
Ik lees meer en meer linux dan vroeger zou windows met zen praktijken stilaan het deksel op de neus krijgen.
Bedankt Merel om te melden.