Volledige versie bekijken : De wens



Obsessed
9 June 2016, 20:52
Een man loopt langs het strand en ziet een fles in het zand liggen. Hij kijkt om of niemand het ziet, raapt de fles op en opent hem.
Onmiddelijk verschijnt er een geest die vol dankbaarheid zegt: "Wat ben ik blij dat je mij uit die vermaledijde fles hebt losgelaten, als dank mag je één wens doen en die zal ik vervullen, maar denk er aan, slechts 1 wens."


De man denkt na en zegt: "Ik heb altijd al naar Amerika gewild maar durf niet goed te vliegen. Ook ben ik reuze bang om per schip te gaan want ten eerste kan ik niet zwemmen, ten tweede ben ik bang voor water en ten derde word ik vast en zeker zeeziek.
Ik zou het dus fijn vinden als je een brug zou willen bouwen tussen België en Amerika"


De geest antwoordt: "Dat kan ik niet, da's veel te moeilijk. Denk eens aan al die heipalen die moeten worden geslagen, denk eens aan het gigantische fundament dat moet worden gelegd, denk eens aan de wegbedekking die moet worden aangebracht. Nee...hoor dat is veel te moeilijk en veel te veel werk."


De man denkt weer even diep na en zegt: "OK dat snap ik, goed... dan wil ik het volgende: ik wil begrijpen hoe vrouwen denken, wat hun logica is en wat hen drijft om de dingen te doen die zij doen".
Vrijwel meteen reageert de geest en zegt: "Moet het een twee of een vierbaansweg worden?"

:shocked: :rolleyes: :lol: :evil: :rofl:

Typetje
11 June 2016, 11:57
:p:evil::lol:

compuchrisje
12 June 2016, 23:41
Luilak!