Volledige versie bekijken : beveilegings melding



andre verspeete
23 June 2016, 09:13
Hallo,
Steeds als ik aan het surfen ben krijg ik een beveilegings melding ivm.certificaten.
Werkt enorm frustrerend,hoe geraak ik daar vanaf?
groeten

berger
23 June 2016, 10:30
Het kan natuurlijk zijn dat u op een andere site terechtkomt dan deze welke u bedoelde. Bvb u surft naar de site van uw bank en u komt bij een phisingsite terecht.

Indien u zeker zijt dat zulks niet het geval is dan kun je eens de instellingen van Internet Explorer terug zetten.

Of eens een andere browser gebruiken.

Typetje
23 June 2016, 11:11
Als de betreffende site zijn certificaten niet heeft verlengd dan zal het weer verdwijnen, soms is de waarschuwing wel terecht, dus mits je zeker weet dat het goed komt dan kun je het negeren, kom je op onbekende sites ga er dan vanuit dat de waarschuwingen er niet voor niks zijn.

compuchrisje
23 June 2016, 22:51
Ook hier krijg ik die meldingen, vreemd genoeg de URL's van Microsoft zelf. En als ik Firefox vertel dat ik toch door wil gaan en het bestaande certificaat accepteer, raak ik er toch niet op.
Gebruikt André toevallig ook Firefox of is het idem dito met IE of Edge?

andre verspeete
24 June 2016, 06:40
IE gebruik ik

Merel
26 June 2016, 16:28
Staat uw systeem datum nog juist ?

andre verspeete
27 June 2016, 16:53
Ja staat nog juist

carfran
27 June 2016, 20:48
Als je die meldingen irretant vind ga dan in IE naar Extra > Internet opties > Geavanceerd
Vink daar het vakje uit "Controleren of de uitgever een certificaat heeft ingetrokken" .

carfran
27 June 2016, 20:56
Als mijn voorgaande bijdrage niet geholpen heeft ga je naar Internet opties > Beveiliging
Klik daar op de knop Websites bij vertrouwde websites
Vul de URL in bij Deze website aan de zone toevoegen en klik op de knop Toevoegen
Klik vervolgens op Sluiten.