Volledige versie bekijken : HP OfficeJet 7510 All-in-One



lucas7
22 November 2016, 16:17
Hallo,

Ik ben toe aan nieuwe printer omdat deze niet meer werkt heeft vele jaren dienst gedaan.
Wat betreft de nieuwe mogelijkheden bij printers ben ik niet meer zo mee.
De printer is voor thuis- en schoolgebruik en af en toe eens foto's te printen.
Na wat zoeken kwam ik bij deze printer uit een HP OfficeJet 7510 All-in-One.
Is dit een degelijk toestel waarvoor ik het wil gebruiken, niet een verouderd toestel of kan ik beter iets anders aankopen en waarom dan ?
alvast bedankt voor u tijd.

carfran
23 November 2016, 21:51
Als je de printer alleen gebruikt voor thuis en schoolgebruik en maar af en toe eens voor fotos af te printen , waarom dan niet kiezen voor een laser printer . Die zijn echt zo duur niet meer .
Een laserprinter heeft ook het voordeel dat je geen problemen hebt met uitgedroogde cartridges.
De cartridges voor een laserprinter zijn wel een stukje duurder maar met een volle cartridge ga je wel duizenden bladen afdrukken . Er bestaan ook kleuren all-in-one laserprinters , voor het geval je documenten zou moeten printen met kleurengrafieken

Merel
25 November 2016, 23:55
Hallo,

Ik ben toe aan nieuwe printer omdat deze niet meer werkt heeft vele jaren dienst gedaan.


Dat zei mijn buurman ook. Ik heb hem aangeraden eerst de laatste drivers voor zijn printer te downloaden en die te installeren. En jawel, de printer wilde toen opnieuw werken.

Je koopt wat je wilt, maar Ik zou NOOIT MEER bij HP kopen, na wat ik allemaal heb gelezen, gezien, en zelf ook heb meegemaakt. Ja, die vele jaren dienst van een oude printer heb ik ook gekend; maar dat is heel lang geleden. Die topkwaliteit en die uitstekende service is definitief gedaan bij HP. Het heeft plaats geruimd voor wat ik hier niet wil beschrijven.

andre verspeete
26 November 2016, 10:09
als je je kleuren moet vervangen,kan je beter een nieuwe printer kopen