Volledige versie bekijken : Einde sponsoring



compuchrisje
24 April 2017, 23:45
Het zat er al langer aan te komen. Ons forum wordt reeds geruime tijd niet zo druk bezocht als de jaren voor... bepaalde sites opdoken. Gevolg: onze sponsor verkiest om ermee te stoppen.
Na onderhandelingen hebben we besloten om Minatica toch nog te behouden, ditmaal tegen betaling en dit tot de kas leeg is. We trekken het dus nog wel een tijdje, dank zij een kleine advertentie die meestal niet eens opvalt.
Van belang is wél dat jullie blijven komen om onze pagina's nog in de zoekmachines te houden.

Vanaf 1 mei zijn wij betalende klant bij Stone IS.

strikerfox
25 April 2017, 11:08
Ja aan alles komt er een einde,waar was de tijd van invanhoejupiler,
toch bedankt voor alle hulp in al die jaren.

papypc
25 April 2017, 15:23
Jammer,jammer ...
Heb zo veel van jullie mogen leren en kreeg ook hulp indien nodig.
Ja, de tijd van ivanhoejupiler komt waarschijnlijk niet terug, al weet ik dat iedereen daar niet 100% akkoord mee was, maar toch vond ik het tof.
KOMAAN beste minaticaers, wat meer op de site (en ik ook), en hopelijk komt er een nieuwe sponsor uit de bus.

Typetje
25 April 2017, 22:10
Jammer van het stoppen van de sponsoring. Gelukkig niet het einde van het forum ;)

Obsessed
26 April 2017, 07:09
We blijven nog wel een tijdje hoor ;)

Merel
26 April 2017, 13:07
We blijven nog wel een tijdje hoor ;)Hoezo ? Jij ook al aan het zwartkijken ?
Always look at the bright side of Life !!!

Er komen nog veel mooie dagen.

Beste Sponsors , kijk maar hoeveel mensen dagelijks anoniem op het forum zitten te lezen.


Er komen nog veel mooie dagen.

(w)

compuchrisje
26 April 2017, 22:18
Ik ben vooral blij met allen die hier zo actief blijven meedoen, eender onder welk onderdeel.

salmax
27 April 2017, 21:58
heb hier ook veel geleerd het zou on,gepast zijn hier nu weg te gaan.

ivoor
2 May 2017, 08:18
Het zou spijtig zijn iets wat zo lang bestaan zien verdwijnen.

Isaak
6 May 2017, 23:59
Ik kom zelf heel af en toe nog eens op Minatica en ben een oude user, maar ivanhoejupiler ken ik wel hoor. :P

Moet wel toegeven hoe verbaast ik ben hoelang deze website online is gebleven. Wel leuk om te zien, op nostalgisch vlak dan toch.

compuchrisje
20 May 2017, 20:41
Jullie hebben vast al gezien dat de forumpagina's een kleine verandering hebben ondergaan, dit dank zij de zoon van PeterN, onze vorige kapitein. Onze home is een stukje verbouwd om het evenwicht wat te bewaren.
Helaas heeft Jelle de zoekfunctie nog altijd niet draaiend gekregen, jullie zullen het klikwerk nog een tijdje moeten volhouden.

Obsessed
21 May 2017, 10:26
Jullie zullen het klikwerk nog een tijdje moeten volhouden.
Och, ik heb al ergere dingen moeten doen in mijn leven :p

ghost
21 May 2017, 10:36
Is het niet zo dat je op de site van vbulletin , of waar je het hebt aangekocht , aan hun kunt vragen om eens tekijken op deze site en wat je er aan kunt doen? Zoiets gelijk een wildcard , ik dacht dat het in het verleden nog al eens gebruikt was , maar kan ook verkeerd zijn .

carfran
22 May 2017, 18:19
Er is een verhuis gebeurd naar een andere server . Bij die verhuis word ook de database meeverhuisd , maar blijkbaar werd de zoekfunctie niet geïmporteerd in de tabellen bij de verhuis .

compuchrisje
22 May 2017, 23:02
Nee, carfran, er is ook een nieuw besturingssysteem geïnstalleerd en Sphinx moet daarmee overweg willen. Zodra Jelle wat meer tijd heeft, kan hij zich daarmee bezig houden.

Vincent
30 May 2017, 23:27
Sorry, waren een tijdje bezig met de voorbereiding en en tocht naar Abondance (Frankrijk).