Volledige versie bekijken : Seamonkey



berger
13 June 2017, 23:09
Na wat gezocht te hebben naar een geschikt programma om websites te maken onder Linux Mint 18 kwam ik tenslotte uit bij SeaMonkey, daarmee kun je zo wat van alles doen : surfen, mailen, nieuws lezen en (eenvoudige) websites maken.
Dag ding lijkt goed te werken, maar telkens ik start of een andere toepassing start wil dat programma altijd dat ik inlog bij mijn Google account. Op het aangeboden scherm staat al mijn correct gmail.com adres, Maar voor de rest werkt dat niet. Ik kan dat scherm wel wegklikken en dan gaat alles goed. Kan dat Google-scherm ook gewoon wegblijven?

compuchrisje
13 June 2017, 23:38
Er is wel heel wat te vinden over SeaMonkey, maar nergens een beschrijving waarin Gmail wordt vernoemd. Is dit per ongeluk niet gebeurd tijdens de installatie? Misschien eens terugkijken naar de opstartinstellingen van SeaMonkey.

carfran
13 June 2017, 23:58
Dit is de officiële site
https://www.seamonkey-project.org/doc/system-requirements

@berger
Gebruik je misschien google chrome als browser want ik zie dat seamonkey een mozilla project is . Zelf ken ik seamonkey niet , maar dat lijkt me voor mozilla developers .

berger
14 June 2017, 10:44
Er is wel heel wat te vinden over SeaMonkey, maar nergens een beschrijving waarin Gmail wordt vernoemd. Is dit per ongeluk niet gebeurd tijdens de installatie? Misschien eens terugkijken naar de opstartinstellingen van SeaMonkey.
Ik ga zeker eens kijken naar de opstartinstellingen,

berger
14 June 2017, 10:49
Dit is de officiële site
https://www.seamonkey-project.org/doc/system-requirements

@berger
Gebruik je misschien google chrome als browser want ik zie dat seamonkey een mozilla project is . Zelf ken ik seamonkey niet , maar dat lijkt me voor mozilla developers .
Het is inderdaad seamonkey-mozilla. Als browser gebruik ik google chrome, firefox en vivaldi. Zodat een website vanuit seamonkey rechtstreeks in de verschillende browsers wordt getest.
Ik ben wel geen mozilla developer, een eenvoudige gebruiker van sommige van hun programma's.

berger
14 June 2017, 11:14
Ik ben er precies vanaf, gewoon door bij mijn google account in te loggen en beleefd aan seamonkey te vragen om die dingen te onthouden.

carfran
14 June 2017, 12:27
Als je bij mozilla een developers account aanmaakt en u aanmeld kun je toch ook de webconsole gebruiken .

https://developer.mozilla.org/nl/

Ga in Firefox naar Extra > Webontwikkelaar

Ik weet niet of je facebook gebruikt . daar kun je toch ook een developers account aanmaken om Facebook verder mee te helpen ontwikkelen .

berger
14 June 2017, 13:31
Bedankt Carfran. Zoals ik daarboven zei, het is opgelost hé. Ik wil ook niet developen, alleen gebruiken.

berger
14 June 2017, 17:29
Wij gebruiken een codetaal hé.

Hoan nghênh!!

Die heeft ook zijn update van Windows 10 gedaan.

Obsessed
14 June 2017, 21:18
Wij gebruiken een codetaal hé.

Hoan nghênh!!

Die heeft ook zijn update van Windows 10 gedaan.
Een aziaat die hier probeert wat (onverstaanbare) reclame te maken? :eek:
Ik heb hem een berichtje gestuurd. :crazy:

We kunnen verder on-topic.