Volledige versie bekijken : Hoe een achtergrond instellen voor Live Mail???



Dieseltje
5 January 2018, 20:56
Hoe tover je een achtergrond in je mailprogramma?? Bij de vorigen was dat eenvoudig in te voegen, bij de huidige versie vind ik het niet of het is er gewoonweg niet meer???

berger
5 January 2018, 22:38
Ik gebruik dat programma niet, dus ken ik er niets van.
Dit lees ik op internet :
- in de versie van 2009 kon het
- in deze van 2011 niet meer, ze leerden dus achteruit
- en dit schreef Michelle_Li van Microsoft in 2015 : Helaas heeft Windows Live Mail niet de opties om een achtergrond afbeelding en muziek in te stellen.

Dieseltje
7 January 2018, 15:42
OK, dan gaan we op zoek achter een vervanger voor dit, nu al in meerdere opzichten, gedegradeerde programma van Microsoft. Waarschijnlijk hebben ze een betalende versie die dat wel aankan maar DAT zal het niet worden. Krijg je gratis Win 10 maar ondertussen werkt er geen een van hun programma's nog zoals vroeger......geldkloppers!!!
Iemand met een voorstel tot vervanger ??? Gmail doet het ook niet, die valt ook weg.

berger
7 January 2018, 19:40
Thunderbird doet het bij mij altijd en dit al vele jaren. Maar is geweldig saai!

Dieseltje
9 January 2018, 19:52
Net Thunderbird geïnstalleerd.....inderdaad, net ietsje minder saai dan live mail.... Dat vliegt er weer vanaf. Nog suggesties ????

berger
10 January 2018, 14:39
Op computeridee.nl staan de beste vervangers voor Windows Live Mail.

J.W.
11 January 2018, 02:16
Misschien met dit programma: https://www.gratissoftware.nu/downloaden/incredimail.php

Merel
11 January 2018, 11:55
Misschien met dit programma: https://www.gratissoftware.nu/downloaden/incredimail.phpMet alle respect J.W.
Ik zou daar wel heel voorzichtig mee zijn ! Ik herinner mij geen details maar dat heeft een permanente negatieve weerklank in mijn geheugen achtergelaten. Best vooraf goed onderzoeken.

Mij lijkt Thunderbird zeker niet perfect maar wel tamelijk goed.

Merel
11 January 2018, 12:02
Net Thunderbird geïnstalleerd.....inderdaad, net ietsje minder saai dan live mail.... Dat vliegt er weer vanaf. Nog suggesties ????Je moet nu wel kiezen wat je wenst:


amuisement ofwel
een bruikbare mailcliënt wat uiteraard meer functioneel is dan huppelende figuurtjes op het scherm.

J.W.
11 January 2018, 16:24
:lol:
Met alle respect J.W.
Ik zou daar wel heel voorzichtig mee zijn ! Ik herinner mij geen details maar dat heeft een permanente negatieve weerklank in mijn geheugen achtergelaten. Best vooraf goed onderzoeken.

Mij lijkt Thunderbird zeker niet perfect maar wel tamelijk goed.

Ik zou er zelf nooit aan denken om dit programma te installeren, maar men kan er echt niet van zeggen dat het "saai" is... :lol::lol::lol:

berger
11 January 2018, 17:14
De meeste opmerkingen of klachten over mailprogramma's gaan over incredimail : dat maakt wel schone mails (als je het goed kunt, maar ja ....), maar ik maak liever goede mails. Maar is ben helaas saai! Daarom heb ik het niet aangeraden, en zal dat ook nooit doen.