Volledige versie bekijken : Clean Master



Phil O'Sophe
16 January 2018, 21:25
Eén van de functies van Clean Master is "Privacy Clean".

https://s18.postimg.org/tc00ej2vd/clean_master.jpg

Is het zinvol om dit toe te passen op bvb. Windows history en Internet browsing history?
Momenteel zouden er (volgens de afbeelding) 1477 privacy records zijn !!!

kaisersoze
17 January 2018, 20:03
Hoi Philo,
Zal geen kwaad kunnen denk ik.Had wel liever de oudere versie!!Let wel op soms komt hij ook af met drivers update,wees daar zeker voorzichtig mee!

don't fix what's not broken ;)
Kaiser

Phil O'Sophe
17 January 2018, 21:42
Hoi Philo,
Zal geen kwaad kunnen denk ik.Had wel liever de oudere versie!!Let wel op soms komt hij ook af met drivers update,wees daar zeker voorzichtig mee!

Kaiser

Die oudere versie had ik ook liever Kaiser.
En met die drivers updates ben ik ook behoudend.

Bedankt voor de reactie.

Philo

J.W.
17 January 2018, 22:25
Waarom dat programma gebruiken als hetgeen u wilt doen evengoed met Windows zelf gaat?

windows geschiedenis wissen: verkenner - bestand - opties - tab algemeen - geschiedenis van verkenner wissen.

internetgeschiedenis in firefox wissen: menubalk - recente geschiedenis wissen of alle geschiedenis tonen - selecteren en dan kiezen voor wissen

compuchrisje
18 January 2018, 20:06
Ik hoop dat je niet nog andere cleaners gebruikt, want dàn krijg je problemen. Laat dus de meeste onderdelen in die Clean Master maar in het berghok en beperk je tot het ruimen van geschiedenis en prullenbak.

compuchrisje
20 January 2018, 20:45
Die privacy clean zou ik ook aan de browsers zelf toeverlaten hoor, bekijk je huidige instellingen eens.
Ik gebruik vnl Firefox en daar laat ik geen geschiedenis onthouden, die wordt dus telkens bij het afsluiten gewist. Ook wachtwoorden laat ik niet opslaan, die worden trouwens toch mee gewist. En toch heb ik voor al de door mij drukker bezochte webstekken een ander wachtwoord en ik onthoud ze nog ook, voorlopig...