Volledige versie bekijken : Bank web verwijderen



Maximus
23 March 2018, 21:54
Beste Minatica gebruikers

Mijn schoonvader heeft problemen bij het inloggen op zijn pc bank web .Hij krijgt geen foutcode maar het lukt niet.

Bij mij thuis lukt het wel. Via systeemherstelpunt lukt het niet.Ik heb hem aangeraden om de bank software te

verwijderen en opnieuw te installeren maar die staat blijkbaar niet vermeld in de software lijst.

Ik vermoed dat als hij gewoon het icoontje verwijderd de onderliggende software op zijn pc blijft staan.

Hij werkt met WINDOWS 7. Hoe kan hij die bank web software het best verwijderen ???

Dank bij voorbaat voor de tips.:)

berger
23 March 2018, 23:34
Meestal bekijk ik mijn rekening op een android tablet en dan moet je wel eerst een app installeren.

Op mijn PC (meestal in Linux) maar nu in Windows 7, kan ik bankverrichtingen doen door in te loggen met een browser op in mijn geval de home bank van XXXX. Daarvoor hoef ik geen programma te installeren. Bij het inloggen heb je natuurlijk uw bankkaart nodig en een kastje, en een wachtwoord.

compuchrisje
24 March 2018, 00:27
Het is ook hier bij ons zo dat er niets moest geïnstalleerd worden, alles gaat via een versleutelde verbinding in de browser.
Is het niet mogelijk dat het zijn anti-virus programma is, die de verbinding verhindert?