Volledige versie bekijken : hulp gezocht voor ontwerp logo

winco
12 juli 2005, 22:49
Beste allemaal,
Ik heb voor mijn toekomstige zaak 2 ontwerpen voor een logo getekend maar ik heb deskundige hulp nodig. Ten eerste is de afwerking heel amateuristisch en niet echt afgewerkt, maar het idee is al duidelijk. Ten tweede heb ik het in word getekend en kan het niet geexporteerd worden zoals het zou moeten.
Wat ik zoek is een grafisch onwerper (pro of student) die mij zou kunnen bijstaan voor het afwerken van mijn "huisstijl". (tegen financiele vergoeding)
Tot lezen,
Winco

Mattehh
13 juli 2005, 00:34
Ik wil best wel eens proberen. Stuur me maar een PM ;)

AMD
13 juli 2005, 01:21
Hoi Winco.

Ik wil gerust ook eens proberen. Stuur me een pm of email met wat je wil en eventueel de bestanden die je zelf al hebt gemaakt. Ik heb ervaring met zulke zaken.

Mvg AMD

slicky
13 juli 2005, 07:23
jips mannen

wordt dat hier dan ff getoond,ben wel benieuwd;)

Mattehh
13 juli 2005, 17:44
Ja, hoor..maar eerst even afwachten op een antwoord...:p

minnimiem
13 juli 2005, 17:47
ja stuur mij dan ook maar een pm of email (y) ;)

Icemar
13 juli 2005, 18:11
ik denk dat je het makkelijker moet doen a;lsje nu hier alles neer zet wat we moeten gebruiken of mogen gebruiken dan kan iedereen ff wat proberen want ik denk dat er hier wel meer op zullen reageren ;)

winco
14 juli 2005, 00:26
Hallo iedereen,
10000 maal dank voor jullie snelle reacties.Dit bevestigd wat mijn vriendin "biep" mij vertelde: Ivanhoejupiler is the place to be.
Ik ben minder snel geweest dan jullie om terug te reageren, dit komt omdat ik door mijn werk weinig thuis ben.Sorry daarvoor.
To the point: Ik zal de raad van Icemar volgen dat lijkt het beste. Ik zal dat echter pas dit weekend kunnen doen bij gebrek aan tijd op dit ogenblik.
Geloof het of niet maar ik weet niet hoe ik hier een worddoc bijvoeg.
Ik zal dat allemaal zaterdag als ik terug thuis ben uitzoeken en dan terugmailen.
Alvast bedankt op voorhand
Groetjes, Winco