Volledige versie bekijken : dvd-rom speler



rippertje
26 July 2018, 10:22
Kun je een dvd-rom speler aansluiten aan een versterker via de analoge audio uitgang?

berger
27 July 2018, 11:28
Alles hangt een beethe af van drie zaken:
1. Wat komt er allemaal uit de dvd - rom speler. Ik heb er ooit eens eentje gekregen van iemand die graag nieuwe dingen kocht. Ik zie daar een tiental zaken uitkomen en zou dus eigenlkjk op zoek moeten gaa naar de handleiding.
2. Wat kan er allemaal in die versterker?
3. En bestaan er kabeltjes om beide met elkaar te verbinden?

Wie kan dat allemaal weten of nazien? Jij zelf. Proberen maar zou ik zeggen. Dat ontploft niet he.

Merel
28 July 2018, 21:02
https://www.allekabels.be/tulp-kabel/9/1299684/tulp-kabel.html?gclid=EAIaIQobChMIzpmqsbrC3AIVRflRCh1-MgV4EAQYASABEgIhh_D_BwE
(https://www.allekabels.be/tulp-kabel/9/1299684/tulp-kabel.html?gclid=EAIaIQobChMIzpmqsbrC3AIVRflRCh1-MgV4EAQYASABEgIhh_D_BwE)
Met wat geduld aub. die pagina laaaaaaaadt hééééééél traaaaaaaaag.

Eerst komt de lijst artikelen links te voorschijn en daarna nog wachten op de rechtse kant van de pagina die de audio kabels zal tonen.

Die kabels werken echter een heel stuk sneller dan de download. :rofl:

berger
28 July 2018, 23:45
Merel, je zou beter een nieuw topic openen met de vraag : waarom is mijn PC zo traag?

De pagina met alle kabels zowel van links als rechts (zijn er ook kabels uit het centrum?) is er bij mij op een goede seconde, mijn PC is wel nog maar van 2012 en met Linux. Ik zal het morgen eens in Window 7 proberen.

Merel
29 July 2018, 14:23
Merel, je zou beter een nieuw topic openen met de vraag : waarom is mijn PC zo traag?

De pagina met alle kabels zowel van links als rechts (zijn er ook kabels uit het centrum?) is er bij mij op een goede seconde, mijn PC is wel nog maar van 2012 en met Linux. Ik zal het morgen eens in Window 7 proberen.Bedankt berger. Is niet nodig. Vandaag laadt dezelfde pagina als het ware op het ogenblik dat Enter toets werd ingedrukt. Waarom precies deze webpagina zo traag was te downloaden gisteren, (in tegenstelling met alle andere) zal een mysterie blijven voor de eeuwigheid; ga ik zeker niet op zoeken.
Op de bewuste pagina ziet men aan linkerkant een verticaal keuze menulijst, welke in sequentie het éérst verscheen, terwijl de rest van het beeldscherm volledig blanco bleef voor abnormaal lange tijd.

En ja man, kabels staan toch altijd in het midden tussenin ?

Geen zorgen voor mijn PC voorlopig (wel af en toe met voor Windows producten)

berger
29 July 2018, 15:38
In Windows 7 laadt die kabelpagina ook heel snel, mysterie blijft. Dat is zo mooi aan computers : soms gebeuren er dingen die we niet begrijpen.