Volledige versie bekijken : geen bankaart meer maar....



kaisersoze
28 October 2018, 19:45
Maar sonic screwdriver :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=e9yf6_apKJ0

Obsessed
29 October 2018, 08:11
Tja, als je de actieve delen van uw bankkaart er in verwerkt kan je met eender wat betalen denk ik.
In de winkels zullen ze wel rare ogen trekken :lol:

kaisersoze
29 October 2018, 12:10
In de winkels zullen ze wel rare ogen trekken
Inderdaad trek je rare ogen.
Tijd geleden ben aan het wachten tot de apotheker open gaat,Lieven en nog paar man komen er ook aan.Ja als ik zo mannen zie ben ik op mijn hoede je weet maar nooit hey!Deur gaat open eens binnen vragen ze of ze effe iets mogen filmen.Halen handcamera boven,Lieven bestelt doosje pijnstillers ...haalt dat ding uit zijn zak en houd het tegen de betaalterminal maakt lawaai en ja het was betaald :D trok ook rare ogen en vertrouwde het zaakje niet lol.Vroeg hem wanneer komt het op tv,antwoorde nee is voor youtube,daarmee ben ik gaan zoeken.Dame aan de kassa is in de Delhaize wat verder,waar ik ook ga winkelen.
Kaiser

compuchrisje
30 October 2018, 00:24
Gek dat die kassierster geen oog verpinkt, met zo'n 'wapen' zou je op zijn minst al onder de toog moeten duiken.

kaisersoze
31 October 2018, 17:51
met zo'n 'wapen' zou je op zijn minst al onder de toog moeten duiken.
Chrisje ben je dan zo snel onder de indruk?:D
Dame was niet aan het werken vandaag,ga het wel eens vragen...als ze nog weet over wat het gaat .Weet wel dat ze niet snel onder de indruk is en ook niet op haar mondje gevallen :lol:
Kaiser