Volledige versie bekijken : Ashampoo® WinOptimizer 2019



kaisersoze
18 February 2019, 21:41
Ashampoo WinOptimizer 2019 verbetert, reinigt en optimaliseert de prestaties van uw Windows-systeem tot ver boven wat ingebouwde gereedschappen (tools) zelf kunnen doen.
Is deze app nuttig?Al believers en non believers gelezen:rolleyes:
Zou zeggen beste lezers , wacht af wat het team van Minatica ervan vind!
P.S Na een korte registratie bij Ashampoo wordt dan de licentie sleutel getoond!
Ashampoo® WinOptimizer 2019 (https://www.ashampoo.com/nl/eur/pin/5706/system-software/Ashampoo-WinOptimizer-2019)
Kaiser

compuchrisje
18 February 2019, 22:47
Ik heb het moeten ervaren dat teveel van die ruimers ietsje teveel kan worden en je systeem helemaal om zeep kan helpen.
Er is nog meer software beschikbaar van dat bedrijf dat vrij goed kan wedijveren met andere software. Ik kan hier geen review over schrijven omdat ik nog niet ben overgestapt naar Windows 10 en dus niet apps-ologie gebruik ;)

Wat ik totnogtoe heb gelezen over Windows 10 is dat al die extraatjes niet echt nodig zijn, zolang je je systeem up-to-date houdt en regelmatig je apps ook laat bijwerken. Windows 10 zou zelf de nodige tools in huis hebben die nodig zijn voor een soepele werking.

kaisersoze
18 February 2019, 22:55
I
k heb het moeten ervaren dat teveel van die ruimers ietsje teveel kan worden en je systeem helemaal om zeep kan helpen.
Volledig met eens!
Ben dit tegen gekomen op een forum,die beheerder is niet echt den domste.
Wat Win 10 betreft ben ook niet echt gebruiker,weet wel dat er tools bestaan om je privacy wat af te schermen(of het klopt weet ik en andere niet denk ik)
Als je die tip echt niet zie zitten gewoon verwijderen ,echt geen probleem hoor:D..of beetje afwachten na andere meningen?
Kaiser

J.W.
19 February 2019, 02:13
Ashampoo WinOptimizer 2019 is een oude (beknopte?) versie van Winoptimizer 15. De nieuwste versie is 16.

Ga NOOIT voort op jaartallen want dan hebt u steeds een oudere (beknopte?) versie.

berger
19 February 2019, 10:05
Ik heb nooit van al die shampoo gehouden behalve eentje om mijn haar te wassen.

kaisersoze
19 February 2019, 15:37
Eens bekeken in WIn 10 Pro in Vmware .
https://www.imgdumper.nl/uploads9/5c6c057a867cd/5c6c057a8552c-win.PNG
106 systeem problemen vond ik op zich al raar.Buiten updates nemen gebeurt er niks.Later nog wel eens laten scannen, en zien of er nog fouten zijn:).
Wel veel tooltjes zo als voor de privacy en....
Wild ben ik er niet van,komt zeker niet in Win8.1.
Kaiser

J.W.
19 February 2019, 15:47
Die 106 problemen zijn registervermeldingen. Klik eens op "details tonen" en dan op het vergrootglas dat er achter staat.

kaisersoze
19 February 2019, 16:02
"details tonen" en dan op het vergrootglas dat er achter staat
Volgende keer zal ik het doen.
Gebruik je zelf ook?
Kaiser

J.W.
19 February 2019, 16:15
Ik heb de Winoptimizer 15 en 16 op mijn pc staan. Ik gebruik die vooral om nu en dan eens te controleren wat er "zogezegd" allemaal overbodig is op de pc. Er iets mee verwijderen zal ik zelden doen.

nightraver
19 February 2019, 22:25
Ik gebruik Windows10 en ik moet zeggen met de onboard opties is er meer dan genoeg keuze (ik heb enkel een externe anti--virus momenteel omdat ik deze gratis bij de laptop kreeg voor een jaar, daarna gaat ook deze eraf en gewoon defender). Nu het enige externe progje dat ik gebruik is Ccleaner, omdat ik dat een snel en handig programma vind. En ook omdat ik daar nog nooit problemen mee gehad heb.