Volledige versie bekijken : Nieuw familielid



nightraver
5 March 2019, 12:54
Dees heeft niets te maken met computer, maar wilde dit toch graag delen. Mijn gezin is uitgebreid sinds Maandag. Wij hebben dit 4 jarig hondje geadopteerd uit het asiel. Een kruising tussen een Duitse herder en een Husky

https://www.mupload.nl/img/uobswspgb8l.jpg

https://www.mupload.nl/img/o7r4r5yd.jpg

https://www.mupload.nl/img/kzzkfdlbmyj.jpg

Phil O'Sophe
5 March 2019, 13:08
Mooi gebaar Nightraver :good:

Noem hem maar DUITSKY :lol:

nightraver
5 March 2019, 13:21
Phil O'Sophe, ze is al 4 jaar dus heeft ze al een naam. In het asiel vroegen ze of we de naam wilde houden of wijzigen. Ik vond dat een vreemde vraag aangezien ze 4 jaar is en die naam gewoon is, zou dat gek vinden om dat te veranderen eerlijk gezegd, is verwarrend voor het beesje.

Naam is Kysha.

Lies54
5 March 2019, 14:04
Ze is wel erg mooi

nightraver
5 March 2019, 14:23
Dank u Lies. Dat vonden wij ook, we waren meteen verliefd, en ook de klik was er meteen.

Fakke_Berto
5 March 2019, 15:33
Een prachtig beestje.

nightraver
5 March 2019, 17:17
Dank u Fakke_Berto

Phil O'Sophe
5 March 2019, 21:39
Phil O'Sophe, ze is al 4 jaar dus heeft ze al een naam. In het asiel vroegen ze of we de naam wilde houden of wijzigen. Ik vond dat een vreemde vraag aangezien ze 4 jaar is en die naam gewoon is, zou dat gek vinden om dat te veranderen eerlijk gezegd, is verwarrend voor het beesje.

Naam is Kysha.

Het was een woordspeling hé Nightraver :lol:

compuchrisje
5 March 2019, 22:06
Pluizig plezier... en baasje zal zijn fysiek meteen mee kunnen verbeteren. Let wel op deze zomer, als het echt husky-mix is, hebben die veel last van de warmte.

Adnilleke
6 March 2019, 06:06
Knap beestje :good:
Het geeft gelukkig een goede thuis gekregen. Je hebt het hart op de juiste plaats nightraver :good:

Obsessed
6 March 2019, 11:24
Kysha ziet er (y) uit Nightraver.
Als ze even lief is als ze eruit ziet zullen jullie er veel plezier aan beleven.

nightraver
6 March 2019, 16:04
Het was een woordspeling hé Nightraver :lol:

Had ik door hoor :)


Pluizig plezier... en baasje zal zijn fysiek meteen mee kunnen verbeteren. Let wel op deze zomer, als het echt husky-mix is, hebben die veel last van de warmte.

Bedankt voor de tip, merk het nu precies al ze ligt liever op de koude vloer dan in haar lekker kussen in haar mand. En euh, met mijn fysiek was niets mis hoor, ik ging nu ook 3 x per week 5 km lopen. Dat zal dus alleen nog meer worden hahaha.


Knap beestje :good:
Het geeft gelukkig een goede thuis gekregen. Je hebt het hart op de juiste plaats nightraver :good:

Bedankt Adnilleke.


Kysha ziet er (y) uit Nightraver.
Als ze even lief is als ze eruit ziet zullen jullie er veel plezier aan beleven.

Ze is een schatje echt waar. Tijdens het spelen met een bal durft ze nogal hevig blaffen, dat vond ik even wel akelig. Maar dan negeer ik haar gewoon en wordt ze terug rustig, en dan pas ga ik verder met spelen. Nu het is zoiezo de bedoeling er hondenschool mee te gaan doen, maar dierenasiel raadde ons aan te wachten tot ze uit de verhuis stress is. Want er begon deze week een nieuwe sessie, maar dat was volgens hen te snel. Dus waarschijnlijk zal het in mei zijn dat we gaan starten. Zo kan ik ook bekijken of ik in die uitbundige momenten correct reageer, want volgens het asiel zitten we met een mooie maar best complexe mix, Husky's zijn zeer intelligente dieren, en Duitsers kunnen dan weer flink eigenwijs zijn zeiden ze, dus enige training onderhouden is geen slecht idee.

Maar belangrijkste is momenteel dat ze aan ons gewent geraakt, daarna zien we wel. Het spelen met de bal kent ze duidelijk al na dat 1 x gedaan te hebben :o daarnet ging ze aan de deur van de tuin zitten met een gezicht van "hey laat mij eens buiten", ik dacht mhm, we hebben juist gaan wandelen vreemd. Dus liet haar buiten en ben gevolgd, ze ging aan de bal op de grond liggen om te zeggen van "is het duidelijk?" hahaha dus nog maar een kwartiertje voetbal gespeeld.

Typetje
6 March 2019, 18:55
Een mooie hond heb je daar Nightraver, zo te lezen heeft Kysha maar geboft met zo'n baasje. :)