Volledige versie bekijken : [Tube]Week341 Yol



compuchrisje
26 June 2019, 17:44
Wie wint er deze maand ? Stem op de creatie die jij de mooiste vindt.
Let wel op: je moet wel een reply plaatsen na het stemmen in de poll.
Indien je eerst een reply geeft, vergeet dan ook niet te stemmen.
Dit om de leden en deelnemers te laten weten waarom je die creatie het mooiste vindt.
Zet je geen reply dan wordt je stem ongeldig en is de deelnemer waar op je gestemd hebt deze dus spijtig genoeg kwijt.
Stemmen kan tot vrijdagavond 5 juli 20 uur.




1. misslily

https://vorming.minatica.be/psp/wedstrijdtube/inzendingen/week341-misslily.jpg

2. yol

https://vorming.minatica.be/psp/wedstrijdtube/inzendingen/week341-yol.jpg

3. Typetje

https://vorming.minatica.be/psp/wedstrijdtube/inzendingen/week341-typetje.png

salmax
26 June 2019, 20:23
Ik heb misslily gestemt

Phil O'Sophe
26 June 2019, 23:18
Gestemd op Typetje, voor de eenvoud van de creatie.
Maar alle drie :good::good::good:

Typetje
27 June 2019, 10:41
Ik heb op Yol gestemd, was erg moeilijk om te kiezen, want ze waren allen even mooi maar ik ga dan toch
voor wat ik zelf erg leuk vind en ik kan iets met klaproosjes erg waarderen dus daar geef ik mijn stem aan.
:)

Obsessed
27 June 2019, 20:50
Het is voor mij Misslily geworden.
Ik vind dat in haar creatie alle onderdelen het duidelijkst tot hun recht komen.

compuchrisje
28 June 2019, 00:29
De compositie bij misslily is inderdaad héél goed opgesteld, stemmetje voor haar dus.

Lies54
28 June 2019, 11:16
Ik stem niet op misslily omdat ze overal de maling aan heeft. Vaak gevraagd om te verkleinen wat ze niet doet. Daarom hoe mooi of lelijk ook dan blijven er 2 over en na een iene miene mutte is typetje de winnaar.

En Misslily zouden jullie eens aan moeten pakken, ik doe daarom om die reden niet meer mee.

compuchrisje
28 June 2019, 23:06
Dat ligt voor een deel aan de extensie png. Ik had al geresized naar 640, maar dat bleek nog altijd te groot. Een png is ook groter aan bytes, vandaar dat we hier liever jpg voorstellen om op het forum te posten (minder dataverkeer - minder serverbelasting - snellere site). Voor jezelf mag je natuurlijk de png houden, want dat geeft een betere kwaliteit.
De uitwerking van misslily is nu ook jpg en je ziet, no problem at all!

Lies54
29 June 2019, 08:24
Ik denk niet dat het veel uitmaakt of het PNG is of JPG je upload het niet op via het forum maar via een externe link.
Anders zou mijn forum helemaal niets meer moeten en kunnen doen heb veel PNG.

Maar ik doel meer op de maten en op de regels.
Ze mag keer op keer de regels aan haar laars lappen.
Dus regels opstellen heeft dan niet zoveel nut kan je die beter weg laten.

yol
29 June 2019, 10:01
Nu krijg misslily mijn stem mijn klein dochter laten kiezen

Vincent
29 June 2019, 11:29
Mijn stem gaat naar het werkje van Misslily :good:

compuchrisje
29 June 2019, 18:59
Ik denk niet dat het veel uitmaakt of het PNG is of JPG je upload het niet op via het forum maar via een externe link.
Ik ben zeker van wel, maar dan moet je wel naar de afbeeldingsinfo kijken. De deelnemende crea's worden vanaf begin 2017 namelijk op onze server bewaard.
En eigenlijk is het een beetje mijn fout, want ik had dat resizen al vooraf moeten doen, maar ben het straal vergeten omdat er andere dingen te doen waren hier thuis.

Lies54
29 June 2019, 19:18
Als je het opslaat op je server wel ja, maar zo niet als je het upload via een hosting.

Maar goed ze kan haar gang hier blijven gaan petje af.
Ik doe mijn best wat dat forum betreft krijg nog geen dank je wel.
Vind het zoals ze de dingen doet een beetje onbeschoft mijn menig.
Jullie hebben er geen problemen mee prima ik wel en daarom zie ik af van deelname hier.
Dat er nog gestemd word op iemand die zich niet aan de regels houd snap ik dus ook al niet.

Maar goed ga me hier niet meer ergeren in dit PSP topic.

Adnilleke
5 July 2019, 18:40
Ik heb op misslily gestemd :good: