Volledige versie bekijken : Chrome html



henkw
6 October 2019, 10:31
Hallo,
Wie kan me helpen?

Je kunt bij Chrome met de F12 toets een venster openen aan de rechterkant en daar staan dan de gegevens in php. Als je daar gegevens veranderd, hoe kun je dat dan opslaan?
Een afbeelding erbij zetten lukt me niet
Alvast bedankt
Henk

compuchrisje
6 October 2019, 13:44
Als die webpagina niet van jou is en jij die dus niet online hebt gezet, kan je daar enkel naar kijken. In Firefox kan je dat ook met de F12-toets, je roept dan de inspector op. Ik heb geprobeerd iets te kopiëren, lukt niet; iets toevoegen gaat ook niet.
Om een webpagina te bewerken heb je een editor nodig, dat kan gewoon kladblok zijn, maar er zijn ook Notepad+++ en nog een
resem andere toepassingen die behulpzaam zijn bij het ontwerpen van webpagina's.

De inhoud van een website (wat de meeste code betreft), kan je oproepen door met de rechtermuisknop op die pagina te drukken en kiezen voor pagina-bron bekijken. Dàt kan je wel kopiëren en in een editor plakken om te bewerken. Maar als je die bewerkte pagina niet naar de server kan uploaden, zal dat weinig veranderen hoor.

henkw
6 October 2019, 14:25
Ik ga het proberen, de webpagina waarover ik het had is wel vanuit mijn eigen website.