Volledige versie bekijken : spybot foutmelding.



broske
13 July 2005, 17:13
Hoi allemaal,

Na de nieuwe hitmanpro geinstalleerd te hebben krijg ik bij het updaten van spybot volgende melding
"Fout bij binnenhalen van update info-bestand! socket # 11004"
in een waarschuwings venster.
Heb vervolgens hitmanpro verwijderd.
stappenplan uitgevoerd maar spybot geeft dezelfde fout na het opnieuw appart geinstalleerd te hebben.
Is er iemand die hier een oplossing voor heeft?
alvast bedankt.

J.W.
13 July 2005, 17:41
Hoi allemaal,

Na de nieuwe hitmanpro geinstalleerd te hebben krijg ik bij het updaten van spybot volgende melding
"Fout bij binnenhalen van update info-bestand! socket # 11004"
in een waarschuwings venster.
Heb vervolgens hitmanpro verwijderd.
stappenplan uitgevoerd maar spybot geeft dezelfde fout na het opnieuw appart geinstalleerd te hebben.
Is er iemand die hier een oplossing voor heeft?
alvast bedankt.

Gebruik eens EON (Australia) als update server. Misschien lukt het dan wel. De update server van Europa gaat nogal dikwijls in de fout.

broske
13 July 2005, 17:57
Dat gaat niet vemist je eerst naar uptates moet zoeken voor je een mirror kunt selecteren.
vanaf ik op zoeken naar updates doe geeft hij de fout
"Fout bij binnenhalen van update info-bestand! socket # 11004"
toch bedankt.

J.W.
13 July 2005, 18:26
Hoi allemaal,

Na de nieuwe hitmanpro geinstalleerd te hebben krijg ik bij het updaten van spybot volgende melding
"Fout bij binnenhalen van update info-bestand! socket # 11004"
in een waarschuwings venster.
Is er iemand die hier een oplossing voor heeft?
alvast bedankt.

Socket Error # 11004
Socket error (#11004): Valid name, no data of requested type.

Analyse & Solutions: The requested name is valid and was found in the database, but it does not have the correct associated data being resolved for. The usual example for this is a host name-to-address >translation attempt (using gethostbyname or WSAAsyncGetHostByName) which uses the DNS (Domain Name Server). An MX record is returned but no A record?

broske
13 July 2005, 19:06
Heb norton even uiteschakeld en dan lukt het wel.