Volledige versie bekijken : Nieuwe baas in huis



compuchrisje
3 July 2020, 15:02
Beste leden, na 10 jaar trouwe dienst (mag ik zeggen) moet ik nu helaas het bewind overdragen naar een jonger iemand. Ultddave is u wellicht al bekend, hij is trouwens de zoon van onze voormalige chef PeterN. Tijdens de overstap naar Neostrada heeft hij ons vrijwillig uit de nood geholpen met de technische kant en hij doet dat nu nog steeds.
Het spijt me dit te moeten doen, maar het is uit noodzaak. De gezondheid laat te wensen over en er staat me een zware periode te wachten.
Dat zal me niet beletten om toch nog op ons forum te komen, zolang het gaat. Een glazen bol bestaat er niet, spijtig genoeg, maar ik hoop hier toch nog lang mee te draaien.

nieuwpoort6
3 July 2020, 15:15
Veel sterkte en beterschap

strikerfox
3 July 2020, 15:22
heel veel sterkte en bedankt voor al die jaren

Typetje
3 July 2020, 16:02
Veel kracht in de zware tijd en beterschap, compuchrisje.

Fakke_Berto
3 July 2020, 17:05
Ik hoop dat alles in orde komt. Beterschap.

Phil O'Sophe
3 July 2020, 17:29
Veel sterkte gewenst Chrisje en natuurlijk veel beterschap.
Blijf maar meedraaien, heeeeeeeeeeeel lang nog!
Grote dankbaarheid voor alles wat je bij Minatica al gedaan hebt.

Adnilleke
3 July 2020, 19:02
Altijd was je er met raad en daad. Ik ben blij dat ik jou al die jaren mocht kennen :good: En ik kijk er alvast naaruit om jou hier te zien ! :good:

Zeer wel bedankt voor alles wat je voor Minatica gedaan hebt.
kwens je veel sterkte en spoedig herstel. :good:

Lin

Adnilleke
3 July 2020, 19:05
@ Uitddave, ik wens je zeer veel succes ! :good:

Lin

Merel
3 July 2020, 23:20
TUTUTUT Chrisje,

Je blijft onze grote chef en ons aller voorbeeld, een heel sterke vrouw die zich al meer dan eens heeft bewezen.
Alweer moedig doorbijten en je zal er u doorslaan.

We houden allen van u weet je toch ; dus niet loslaten en blijf nog lang draaien zoals je zelf verwoord had.

salmax
4 July 2020, 01:23
Veel Beterschap Compuchrisje.
Ultdave veel succes.

Obsessed
4 July 2020, 11:38
Chrisje, heeel erg bedankt voor alle inzet die je hier gedurende 15 jaar hebt getoond (y).
Zonder jou was Minatica al lang niet meer op het wereldwijde web aanwezig.

We hopen je hier nog heel veel te mogen ontmoeten en dat je snel moge herstellen.
Veel sterkte en geluk tijdens uw herstelperiode.

Dave, Bedankt dat je, bij uw sowieso al uw drukke agenda, het beheer van ons geliefd Forum er nog wil bijnemen.
Ik ben ervan overtuigd dat je dat prima gaat doen (y).

ghost
7 July 2020, 12:44
Oei niet fijn om dat te lezen, maar gezondheid gaat voor. Veel sterkte hopelijk overwin je het wat je ook hebt .

Lies54
7 July 2020, 14:52
Dat is erg Chrisje maar gezondheid gaat gewoon voor alles. Dank je wel voor alles wat je hebt gedaan voor het forum.

Dave veel succes met je nieuwe job.

Vincent
8 July 2020, 07:15
Chris bedankt, Heb van u veel geleerd, een snel herstel en nog vele dagen op uw forum.(y)

peterus
5 September 2020, 09:43
Chrisje veel sterkte en een spoedig herstel !

yol
13 September 2020, 12:28
Compuchrisje heel veel Succes en veel beterschap:good::good:

Spoorzoeker
22 March 2024, 20:33
Heeeel zelden kom ik je foto nog weleens tegen, volgens mij boor jullie huis, blauw vest aan. Dan moet ik altijd even glimlachen.
Hopelijk blijf jij ook nog heel lang glimlachen en blijf je forumlid voor nog heel lange tijd.

Ik wens je het allerbeste voor de komende tijd. ??????

compuchrisje
23 March 2024, 00:54
Wow Spoor, vanwaar kom jij opeens!!!! :lol:
Die post van mei in het rottig coronajaar 2020, was voor mij ook nog rottiger omdat er kanker was gediagnosticeerd. Het zag er niet goed uit en eigenlijk was er weinig kans dat ik het parcours zonder brokken zou kunnen afleggen. Dus voor de zekerheid en met in het achterhoofd het idee dat het forum in goede handen moest achterblijven, heb ik toen alles overgedragen aan UltDave. Ik ken hem van bij de start van Minatica, met PeterN, zijn papa aan het roer. Geen betere oplossing dan deze dus.
Maar ondertussen ben ik er toch doorgesparteld, alleen is er wel wat gebeurd met mijn lichaam en mijn geheugen, dus ook met mijn kennis en ervaringen met IT. Het gaat niet zo vlotjes meer en bijleren is een regelrechte ramp.
Terwijl iemand zijn naam vertelt en erna nog iets zegt of vraagt, ben ik die naam alweer vergeten. Gelukkig is het typen me nog niet afgenomen, dus dat blijf ik nog doen, ook al is mijn inbreng in het forum niet meer wat het ooit is geweest.
Wel bedankt dat je me alsnog het beste wenst en blij dat die foto van 10 jaar geleden jou nog iets doet. Ik weerhou me om een meer recente foto te plaatsen, maar in feite is er maar één detail enorm veranderd: de kleur van mijn haren.

Spoorzoeker
23 March 2024, 21:43
O wat stom. Hij stond bovenaan, dus ik dacht dat het een nieuw bericht was. :shy:

Enige voordeel: nu weet ik hoe het afgelopen is ipv laaaaaang te moeten wachten.
Hopelijk zijn we met z'n allen nog jaren samen.

compuchrisje
24 March 2024, 15:09
Je bent een schat maar we kennen mekaar al wat langer, dus ik weet dat je met zoveel tegelijk bezig bent dat je hoofd een beetje overhoop gaat. Toch bedankt voor het medeleven hoor.

Spoorzoeker
24 March 2024, 21:52
:thx::thx: