Volledige versie bekijken : Zoomit

Merel
16 maart 2021, 12:31
Ik zie geen voordeel om Zoomit in gebruik te houden.
Men wordt verwittigd via mailbericht dat er een nieuw document beschikbaar is. Maar het bericht verwijst slechts naar je bank om aldaar in te loggen en zelf naar het betrokken ‘bericht’ (?) te zoeken. Wie regelmatig online bankiert zal toch ipso-facto berichten lezen zonder de noodzaak van Zoomit ?

Bovendien heeft de bank besloten om alle documenten te bekijken via Doccle.
Zo blijven we maar ronddolen.
Graag uw meningen,
Bedankt

salmax
16 maart 2021, 19:31
Ik heb zoomit van mijn bank nooit gebruikt en zie het nut er niet van in dus ken het niet.
Ik ben nog bekwaam genoeg om zelf mijn rekeningen te regelen.
Als je zelfs te veel vragen stelt en te veel kritiek hebt ben ik al is op mijn vorige bank gewipt.
Ik snap het nut van die opdringerigheid van de bank niet.
Bij mijn huidige bank zijn ze bezig met een its me app kan allemaal gemakkelijk zijn en zus en zo
Maar wat als je uw Smartphone kwijt speelt om mogen we deze vragen van de overheid en banken niet stellen?
Waarom moeten ze onze smartphone weer linken en wat slagen ze weer allemaal op ?
Ook al is het maar gebruik van apps en toestel merk enz...
Wat heeft dit nog met geld beheren te maken?
Wat doen ze met onze telephone gegevens zeker niet de veiligheid waarborgen wat ze wel verkondigen.
Precies of dat je gsm nr of een code of wat ook meld wie achter de telefoon zit.
De kans is mogelijk wel groot maar zeker niet.

Merel
17 maart 2021, 00:53
Ze beogen uitgaven te reduceren en inkomsten te verhogen. Alle papieren afschriften afgeschaft bij KBC.
Agenda's alleen voor het personeel en niet meer voor de klanten.

Als banken puur online banken worden is er wel een drukker en papier nodig bij de klant en niet meer zoveel op de terminals. Daarom veel uitgebreide uitleg op de website voor alles en nog wat; daarom ook koppelverkoop met veel onzinnige artikels.

Merel
17 maart 2021, 00:55
Niemand ervaringen met Zoomit ?

compuchrisje
17 maart 2021, 22:47
Wordt wel gebruikt door de bank waar wij bij zijn, of werd gebruikt. Maar vele van onze vaste kosten worden toch automatisch verwerkt, om bepaalde redenen... Ik herinner me wel dat er regelmatig een mail kwam als er een aanrekening van Telenet open stond. Hiervoor heb ik zelf niks geďnstalleerd en heb ook nooit problemen ondervonden ermee.

Obsessed
18 maart 2021, 10:00
Ik ken wel het bestaan van Zoomit maar gebruik het niet :p