Volledige versie bekijken : studio 9 van pinnacle

rafc
13 juli 2005, 21:46
mijn pc is een amd 1700 met een werkgeheugen van 768. als ik een filmpke maak van ongeveer een 10 min met veel effecten muziek ruisonderdrukking en noem maar op blokkeerd men pc. in de oorzaak men pc of in het prog pinnacle studio 9 onstabiel?

Fakke_Berto
12 augustus 2005, 21:13
Hallo,

Ik heb in mijn leven al verscheidene programma's geprobeerd tot ik op een dag deze tegenkwam.
:D (y) Vegas 5 (y) :D .
Het feit dat dit programma maar een 500 Mhz vereist zegt al veel, toch draait het erg soepel.
En in tegenstelling tot vele andere (uitgezonderd Ulead) draait het zo stabiel als een rots.
Zelf heb ik ook Studio 9 gehad maar op een pentium 4 crashte het om het kwartier. Da's niet prettig werken zo.
Op dit ogenblik gebruik ik Vegas 6 maar het verschil met versie 5 is alleen dat je er high definition mee kan monteren en nog een paar dingetjes. Hij draait wel wat zwaarder nu.

Dus... Als je de kans krijgt om dit te proberen... doen. Je zal er waarschijnlijk geen spijt van krijgen.
Groeten, Fakke Berto.

tatsa
12 november 2005, 21:06
Ik werk zelf ook al een tijdje met Pinnacle Studio 9, en heb ook ervaring met Studio 7 en 8. Studio 7 was prima, 8 vond ik nogal onstabiel, en Studio 9 draait bij mij ook weer prima. Wat je bij Studio van Pinnacle wel steeds weer hebt, is dat de nieuwe versies steeds nogal "onaf" zijn als, waarmee ik bedoel dat Pinnacle altijd weer na korte tijd een fikse upgradepatch ter beschikking stelt. Zo ook met studio 9, en na installatie van de patch zouden de meeste problemen wel opgelost moeten zijn. Ikzelf werk nu met Studio9.4, en ben er dik tevreden over. Wat ook kan helpen, is het uitschakelen van zo veel mogelijk programma's die op de achtergrond draaien (zoals firewall, virusscanner, ...)kortom, zoveel mogelijk geheugen reserveren voor Studio 9