Volledige versie bekijken : flitspaal toevoegen aan tomtom5



astradude
14 July 2005, 12:32
hello iedereen,

heb vanmorgen op b-news de flitspalen voor tomtom 5 afgehaald, hoe krijg ik deze nu geintegreerd in mijn tomtom 5 op pda?
iemand die hier ervaring mee heeft, ben een nieuwe gebruiker van tomtom en heb daar weinig ervaring mee.
dank bij voorbaat.

Clioke16V
14 July 2005, 15:05
Die bestanden zijn normaal > jpg's ofzo ( afbeeldingen ) en .OV2 bestanden > als je nu bv de flitspalen voor benelux heb afgehaald zet je die gewoon bij in je map op je ppc waar de benelux map staat.

Dan start je TT5 op en neem je wijzig voorkeuren > dan nuttige plaatsen ofzo en nuttige plaats toeveogen > dan zie je ze staan.

astradude
14 July 2005, 17:51
ok, thanks clioke, ma kan het zijn dat deze er nog niet allemaal opstaan? ben er daarstraks namelijk 2 gepasseerd waar hij geen melding van gaf en waarvan ik weet dat deze er toch al een tijdje staan

stefanmiler
14 July 2005, 19:38
Da's normaal, als er bijkomen (of als die nooit gemeld zijn) dan staan die er niet bij. Je kan zelf bijvoegen, of nieuwe bestandjes downloaden (www.flitspaal.nl (http://www.flitspaal.nl/)).

Clioke16V
14 July 2005, 21:56
Laat ons hopen dat de makers van checkpoint bezig zijn aan een versie voor Tomtom5

astradude
15 July 2005, 07:29
in ieder geval al bedankt voor de reacties, en laat ons hopen dat de meeste er wel instaan, vertrek straks nl. voor een weekendje centerparcs in nederland.

Clioke16V
15 July 2005, 16:18
Ok veel plezier daar en geen probleem hoor om je te helpen.

pompei
25 July 2005, 19:53
ik heb nu die ov2 bestanden toegevoed aan de map benelux wijzig voorkeurenonderhoud nuttige plaatsen en voeg plaats toedan zie ik de ov 2 files staan dan vraagt hij voeg toe als nuttige plaats.als ik nuttige plaats kies klik ik dan op red light camera and speeddan staan er daar een hele rij km afstanden wa moe ik dan kiezen of zit ik helemaal verkeerd:close

tsjonker
26 July 2005, 18:25
om in te stellen wanneer hij moet waarschuwen voor een flitspaal: menu, wijzig voorkeuren, onderhoud nuttige plaatsen, waarschuw als plaats nabij

om in te stellen welke flitspalen of NP's hij moet tonen: menu, wijzig voorkeuren, onderhoud nuttige plaatsen, kies nuttige plaatsen

om de laatste nieuwe flitspalen te hebben: inloggen op flitspaal.nl en met het progje poiedit kun je dan automatisch, als je je pda aansluit op je pc, de nieuwste flitspalen downloaden.

Bad_Boy007
3 August 2005, 20:04
waar kan ik die bestanden vinden van de flitspalen? maar niet op b-news, ik heb adsl... En ook andere progskes om er op te zetten zoals van het weer. Ma ge moet u aanmelden of zo daarvoor :s. thx

Johnny
3 August 2005, 21:14
Kijk even op onderstaande site. Daar vind je beslist wat je hebben moet.
Succes!
http://poiplace.oabsoftware.nl/

tsjonker
3 August 2005, 22:00
www.flitspaal.nl (http://www.flitspaal.nl) voor alle flitspalen van de Benelux, voor deze van de andere EU landen u even aanmelden op dit forum en via onderstaande link kan je ze downen
http://www.navifriends.com/phpbbForum/viewforum.php?f=57

Voor opties zoals weer, traffic,... moet je ten eerste een legale versie hebben en moet je je aanmelden bij Tomtom zelf

filiep
27 August 2005, 00:28
zou iemand mij dat willen doorsturen als jullie dat willen natuurlijk
van die flitscameras grz

danku

filiep_1536@msn.com

D1981
27 August 2005, 13:48
zou iemand mij dat willen doorsturen als jullie dat willen natuurlijk
van die flitscameras grz

danku

filiep_1536@msn.com

Hey,


Al wat je nodig hebt staat in deze post, lees eens van in begin na;)

grzzz

hercau
30 August 2005, 15:26
Bij opstarten van poiedit kan ik niet autoupdaten
welke proxy instellingen moet ik ingeven?

ben nog leek op dit gebied.

pompei
30 August 2005, 20:03
ik denk dat je je eerst moet registreren op flitspaal.nl en dan krijg je email met paswoord en gebruikers naam en die moe je dan ingeven

:)

hercau
31 August 2005, 14:58
Idd pompei bedankt.
Nu wil ik ook nog de geluiden installeren in mijne TomTOM GO 300
Maar helaas is daar de uitleg nog niet van. Kan iemand mij ms verder helpen?