Volledige versie bekijken : laptop probleem



wimmeke
14 July 2005, 23:57
hey

Heb hier ne laptop die alleen opstart in veilige modus, in het midden verscheen een klein schermpje waar dan het bureaublad op te zien was.
Heb geprobeerd om te formateren via cd, scherm bleef klein maar voor de rest ging alles ok, op het punt dat hij vraagt of hij partitie moet verwijderen stonden er twee partities waarvan ik geen enkele kon verwijderen, de eerste had een benaming die ik nog nooit had gezien ma zou niemeer kunnen zeggen welke het was. Heb toen de grootste partitie aangegeven om xp op te installeren. Maar op het moment dat de installatie wil starten geeft hij aan dat setup niet gaat in veilige modus en pc start dan opnieuw op, en dit iedere keer opnieuw....
Ben al eens gaan neuzen in bios maar ben zelf gene krak daarin.
ps. laptop is nie van mij en weet nie wa ermee is gebeurd.

hoop da ik voldoende info heb gegeven en da der iemand is die me wa raad kan geven,
alvast bedankt...
mvg

wimmeke
17 July 2005, 01:11
probleem opgelost badankt voor de hulp!

grabber
17 July 2005, 08:40
Mogen wij ook weten hoe je het hebt opgelost?

Spoorzoeker
17 July 2005, 11:37
het scherm vergroten doe je dmv een toetscombinatie.

wimmeke
19 July 2005, 21:49
zeker

De dvd brander ging ook niemeer open en probeerde te installeren met een externe brander,
heb toen geprobeerd door middel van nageltje dvd brander open te krijgen en toen bleek dat de interne brander toch nog kon branden en lezen en heb zo de partities wel kunnen formatteren en windows kon zo wel geinstalleerd worden....

Na installatie was het scherm nog niet volledig gevuld, toen met insellingen nog wat kunnen aanpassen (iets groter ma nog nie volledig) en vervolgens drivers van grafische kaart gedownload en geinstalleerd en voila...

Hoop da der iemand iets aan heeft..

mvg