Volledige versie bekijken : één lange piep toon bij de grafische kaart???



ghost
15 July 2005, 11:13
Ik heb een nieuwe videokaart 6800gt agp , dus ik wil die erin steken ,zie ik dat de harde schijf in de weg staat omdat deze nieuwe videokaart langer is .
Geen probleem ,ik trek dus de stekkers uit van mijn harde schijf, en verplaats hem en sluit de stekkers terug aan . Dan steek ik die videokaart in , schroef hem vast .Daarna sluit ik hem terug aan , en ik krijg dadelijk 1 lange piep toon. Ik dus terug uitgezet , alles nogeens tegoei na gekeken , alles staat dus tegoei vast , probeer het nogeens, nog altijd die zelfde toon en geen beeld dus .Nu natuurlijk ben ik er zo aan begonnen, zonder dat boekje telezen :close :close En staat erin ,vooralleer ik dus die videokaart erin zet moet ik ,eerst de display driver op standaard vga display driver zetten .
Nu weet ik niet hoe ik dat kan doen???
Dus heb ik maar de oude videokaart terug ingestoken , anders kon ik ook niet dit bericht typen . Zoals je ziet gaat het dus wel met mijn oude kaart ,en is dus alles tegoei aangesloten :D Dus ik weet niet waar ik dat op standaard kan zetten (crash) , of heeft die lange piep toon met iets anders temaken? :verlegen:

Whiteman
15 July 2005, 11:18
hopelijk kan dit wat helpen ivb met je piep toon http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=7115

ghost
15 July 2005, 11:22
Nu zie dus verder in het boekje ,(even in het engels ) note to user: if 4-pin power connector located at the edge of the board, as shown in the diagram above, please connect the system power supply cable and the 4-pin connector on the graphics card before boot on pc to assure system operates smoothly . Dus ik heb zo een connector ,maar zou het door dat zijn of gebruiken ze dat voor iets anders ?? +Hoe moet ik dat aan sluiten ?? :wtf:
Als dit moet dus .

ghost
15 July 2005, 11:24
hopelijk kan dit wat helpen ivb met je piep toon http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=7115
thnx whiteman maar dit is het niet , want zoals je ziet gaat hij nog wel met de oude videokaart :D

Whiteman
15 July 2005, 11:31
wou dat ik meer kon helpen ben an het rondkijken heb onder ander uw tekst vertaalt staat er niets van een website op

fews
15 July 2005, 11:49
effkes een domme vraag (ooe) ze hebben u toch niet toevallig een PCI-xpress

versie meegegeven hé :close .

zoniet => hoeveel poweraansluitingen heb je 1 (zelfde grote als HD)of 2 (ook nog 1 zelfde grote flopy). als je er 2 hebt enkel deze met zelfde grote als HD gebruiken.

indien nog geen sucses => ben je in de mogelijkheid om de nieuwe kaart eens in een andere PC te proberen => zwaar vermoeden dat de kaart wel eens naar de (crash) zou kunnen zijn
(heb natuurlijk ook geen glazen bol hé(sor) vanop afstand blijft het soms koffiedik kijken en zit de fout soms in een klein hoekje(cr)

groeten
:evil: fews:evil:

ghost
15 July 2005, 12:14
Nee nee het is een agp ;)
En wat bedoel je met poweraansluiting vanuit de voeding ,of bedoel je van de harde schijf want er is maar één aansluiting op de harde schijf?
En nee ik kan het niet uitproberen met de andere pc :close

g_man
15 July 2005, 12:37
Ghost, deze kaart heeft extra voeding nodig, dus deze molexkabel (4-pins) aansluiten op je PSU. Als je geen meer vrij hebt, moet je ergens een splitter halen en die daar tussen zetten en dan bv vanaf je HDD stroom halen. Met VGA op standaard zetten: verwijder al je drivers van je oude grafische kaart tewijl die er nog insteekt. Dan PC uit, graka wisselen en dan terug booten en de nieuwe drivers installeren. ;)

ghost
15 July 2005, 13:04
Thnx g-man zal seffens eens proberen ,maar ik zou wel nog willen weten waar ik die drivers kan verwijderen want in hardware ben ik maar een leek . :D Dus er is dus nog een 4 pin connector tussen de harde schijf en de voeding is dit goed, dus deze moet ik dan aan sluiten ?

g_man
15 July 2005, 13:19
Thnx g-man zal seffens eens proberen ,maar ik zou wel nog willen weten waar ik die drivers kan verwijderen want in hardware ben ik maar een leek . :D Dus er is dus nog een 4 pin connector tussen de harde schijf en de voeding is dit goed, dus deze moet ik dan aan sluiten ?

Yep, die 4-pins is OK.

Verwijderen van de Drivers:

configuratiescherm > systeem > hardware > apparaatbeheer > beeldschermadapters > rechts klikken + eigenschappen > tab stuurprogramma > installatie ongedaan maken.

Je kan ook via configuratiescher > software ....gaan, daar staan uw drivers ook tuss

ghost
15 July 2005, 13:24
Ok thnx ga nu proberen , als je me deze weekend niet meer online ziet , dan is hij ontploft :D (crash) Allee tot sebiet (misschien) :verlegen:

ghost
15 July 2005, 14:42
Yes , thnx g-man het is gelukt :thx :thx :thx :geest
Thnx ook aan de andere mensen voor hun reacties (y)

Heezy
15 July 2005, 22:15
Idd Ghost, zelfs als ge kunt, best een voedingskabel gebruiken waar nog geen andere apparaten op zijn aangesloten. De 6800GT zuipt enorm veel Watt, bovendien is het AGP, die geeft al aanzienlijk minder stroom door het slot, waardoor een stabiele stroomtoevoer vanuit de voeding echt nodig is.

En die biep kwam 99% hierdoor. Die drivers hoeft normaal niet.

Djaxx
15 July 2005, 22:18
Komt inderdaad zeker daardoor man, heb het ook voorgehad... De kaart is echt fantastisch eh man... DOOM III op allehoogste opties , da doe bijna zo goed als... ;)

:wtf: