Volledige versie bekijken : tv kijken vanaf pc



sane
21 July 2005, 20:48
Hallo,

Kan iemand me vertellen hoe ik mn pc op mn tv moet aansluiten om films te kunnen bekijken?
Wat heb ik daarvoor nodig?welke kabels?een spec.videokaart?aansluitpunt op pc?welk punt op tv?een programma?

Alvast bedankt voor de hulp.
SaNe.

freaky005
22 July 2005, 11:47
hela, TV kijken vanaf je pc voor films uiteraard is niet zo moeilijk, wat heb je nodig is een videokaart met tv out wat je waarschijnelijk wel hebt, dat is een zwarte rond ingang naast de connector waar je monitor op aangesloten zit op je pc, daarbij heb je een tv out kabel nodig die je naar je tv moet leggen en en dan eventueel een av connector (kan je kopen bij de brico) met een tv out ingang op waar je die kabel dan op aansluit. Dan zet je hem op het av kanaal waar je de stekker op aangesloten hebt op je televisie. Als alles goed gaat zou je misschien al iets zien zoniet zul je je instyellingen moeten wijzen van je beeldscherm en eventueel clonen aanduiden zodoende je op je monitor en op je tv hetzelfde beeld krijgt, een intressant proggie om dit allemaal te kunnen rkijgen als je GEEN nvidia kaart hebt is TV TOOl indien je een nvidia kaart hebt heb je dit niet nodig daar je bij je driver zowiezo en heel menu bijkrijgt en een makkelijk proggie om films te bekijken is BS player

En als ge er geen ***ten van snapt kijk eens op deze link ;)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/482538#zwartw

sane
27 July 2005, 23:01
thx!!
Ik had een verkeerde kabel gekocht:verlegen:
Nu weet ik toch welke ik moet gaan kopen!!
Als het nog nie lukt hoor je het wel;)

Groetjes SaNe.

sane
31 July 2005, 16:02
Hallo,
Ik heb nu de juiste kabels gekocht,en juist aangesloten.
Heb BS player.:p

Maar nu heb ik nog een probleempje.......
Ik heb mn BB gekloond,zie dat dus op mn tv,maar wanneer ik een film in mn dvd speler(op pc) speel zie ik alleen maar zwart beeld op mn tv,maar op de pc zie ik de film wel??
Wat moet ik dan nog doen om die film toch op tv te kunnen bekijken?

Groetjes SaNe.