Volledige versie bekijken : spy sweeper



novice
25 July 2005, 14:54
hallo,

bij de vorige versie van ss kreeg ik een waarschuwing telkens ik een website bij mijn favorieten aan bracht.
Nu heb ik de laatste versie,4.0, en krijg ik dit niet meer.
nochthans is de bewaking op ie-favorieten (schild) ingeschakeld.
is er een mogelijkheid om te checken of mijn ss optimaal werkt?
bedankt!;)

Beamerke
25 July 2005, 16:33
Volgens mij krijg je nu enkel nog een waarschuwing als het een "slechte" site is, maar daar ben ik niet zeker van :s:s

diedie
25 July 2005, 16:39
Volgens mij krijg je nu enkel nog een waarschuwing als het een "slechte" site is, maar daar ben ik niet zeker van :s:s


klop niet krijg die melding bij elke site heeft eerder te maken met uw abonnement die verlopen is, denk ik eerder
mvg,

novice
25 July 2005, 16:41
klop niet krijg die melding bij elke site heeft eerder te maken met uw abonnement die verlopen is, denk ik eerder
mvg,

is nog goed tot februari 2006...

Beamerke
25 July 2005, 16:42
klop niet krijg die melding bij elke site heeft eerder te maken met uw abonnement die verlopen is, denk ik eerder
mvg,

In dat geval kan het ook ergens aan de instellingen liggen...

diedie
25 July 2005, 16:45
Blijkbaar wel aangezien haar abonnement nog loopt tot feb.06

Eens kijken bij de instellingen
mvg,

diedie
25 July 2005, 16:56
Je kan misschien eens proberen om alle standaard instellingen te herstellen

vind je weer op het tabblad schilden - Internet explorer
mvg,

guido99
25 July 2005, 17:00
Msch dom !!! maar zo doe ik het:cool:

Maar verwijder hem ff en doe een re INstall

Zie dan het result !!!!!

succo

nielsvandesype
25 July 2005, 18:18
De laatste versie van Spysweeper heeft standaard de optie aangevinkt dat je niet wordt gewaarschuwd wanneer er een site zich wil vestigen bij je internet favorieten wil plaatsen. Je moet naar shields (schilden) gaan vervolgens naar IE en haal daar de vinkjes weg nu zou je normaal wel die meldingen moeten krijgen. Spy Sweeper krijgt via updates ook te weten welke sites die hij moet blokkeren.

novice
25 July 2005, 18:34
ik geraak er wel uit!

allemaal bedankt!;)