Volledige versie bekijken : hele mappen versturen via msn????



jasja
25 July 2005, 18:15
Hallo allemaal

heeft er iemand toevallig enig idee hoe je via msn hele mappen kan versturen ipv maar 1 enkel bestand??Dat zou echt een hele hoop tijd schelen.Zou ook kunnen emailen maar heel veel mensen hebben een niet al te grote email account dus dan komt het ook weer niet door,dus dat werkt ook niet.ik kan het zelf niet vinden en heb toch al flink gezocht
Iemand enige tips of heldere ideeen???;)

alvast bedankt voor eventuele goede ideetjes!!!
groetjes

Mattehh
25 July 2005, 18:24
Met winrar, dan selecteer je gewoon de map en duwt op rechtermuisknop, en duw op add to archive of nederlands: toevoegen aan archief, en dan kan je dat rar bestandje doorsturen naar de geadresseerde, en hier zitten dan al die bestanden in van die map ;) website: www.rarlabs.com

timberke
25 July 2005, 18:25
je kan ook via yousendit als het niet vertrouwelijk is tenminste.

spruit
25 July 2005, 18:39
Met winrar, dan selecteer je gewoon de map en duwt op rechtermuisknop, en duw op add to archive of nederlands: toevoegen aan archief, en dan kan je dat rar bestandje doorsturen naar de geadresseerde, en hier zitten dan al die bestanden in van die map ;) website: www.rarlabs.com (http://www.rarlabs.com)

idd, of met winzip, maar die ondersteunt geen rars, winrar kan met beide overweg....;)

Martijnc
25 July 2005, 18:40
of rechtermuis ==> kopieneren naar ==> gecomprimeerde map ;)

BosBesBurry
29 July 2005, 00:45
ik heb winzip én winrar,wa is eigelijk het verschil en welke is het beste :)

timberke
29 July 2005, 06:28
winrar kan met zip en rar bestanden overweg.

Bartjeuh
30 July 2005, 20:20
als ge via msn stuurt, dan kunt ge mss is proberen in uw gespreksvenster bij activiteiten: "file sharing" of "bestanden delen" aanklikken. dan wordt uw vensterke uitgebreid en daar kunt ge al uw bestanden die ge wilt delen zetten. (als ge in de map zit die ge wilt doorgeven, ctrl-A drukken om alles direct te selecteren) de andere persoon kan dan alles selecteren, en downloaden drukken.. et voila !! de bestanden worden in queue gezet en 1 voor 1 gedownload zonder da ge er moet blijven bijzitten.

en druk nu braaf da knopje bedankt :-)

Bartjeuh
30 July 2005, 20:23
om hier ni te spammen:

BosBesBurry: smijt winzip er maar af, want als je ook winrar hebt, is uwe winzip overbodig geworden (redenen staan ergens hierboven). t is zinloos om 2 programma's op uw pc staan hebben die exact t zelfde doen.

BosBesBurry
31 July 2005, 01:12
om hier ni te spammen:

BosBesBurry: smijt winzip er maar af, want als je ook winrar hebt, is uwe winzip overbodig geworden (redenen staan ergens hierboven). t is zinloos om 2 programma's op uw pc staan hebben die exact t zelfde doen.

ok:) (crash) thx hé:D (a)

BosBesBurry
2 August 2005, 23:31
wa ik nu ook ontdekte in moment van verveling :p
als ik rechermuisklik doe en nieuw staat er nu winrar archief of winrar zip archive(cr)

oja winzip is weg é:D