Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Emails opslaan

  1. #1
    Up-to-date   Tuxke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Waregem
    Berichten
    65
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    2 keer in 2 posts

    Emails opslaan

    Kan er mij iemand vertellen waar en hoe ik mijn emails kan bewaren omdat ik een format wil doen en wil mijn emails bewaren...

    ik gebruik Microsoft Office Outlook

    greatings tuxke

  2. #2
    Erelid   spruit's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 May 2005
    Berichten
    1.339
    Bedankjes
    524
    Bedankt
    144 keer in 126 posts

    Re: Emails opslaan

    Outlook slaat de e-mail, adresboek, agenda en notities op in het OUTLOOK.PST bestand welke u kunt vinden op de locatie C:\Documents and Settings\Uw inlognaam\Application Data\Microsoft\Outlook\. Windows 98/ME maakt meestal standaard gebruik van de locatie C:\Windows\Application Data\Outlook\. U kunt de PST bestanden overigens heel makkelijk vinden met zoekfunctie van Windows, via het Startmenu van Windows. Door dit bestand te kopiëren naar een veilige locatie heeft u een back-up van de Outlook gegevens. U kunt deze file na de installatie weer terug zetten of nog beter: Outlook naar dit bestand laten verwijzen als u het op een andere harde schijf heeft geplaatst (belangrijk als u met een systeem back-up gaat werken). Het laten verwijzen naar deze locatie is simpel: verwijder het huidige bestand, start Outlook opnieuw op en na de foutmelding verwijst u hem door naar de nieuwe locatie.

    TIP: Heeft u de optie AutoArchiveren in Outlook aan staan dan doet u er tevens verstandig aan om ook het archief bestand mee te kopiëren. De optie AutoArchiveren kunt u in vinden onder Extra, Optie, tabblad Overig, knop AutoArchiveren. U ziet hier een link staan naar het bestand archive.pst welk u vervolgens met de Windows Verkenner kunt kopiëren naar een veilige locatie.


Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. over ongewenste emails
    Door diedie in forum Discussie over tips & trucs
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 18 January 2006, 00:16
  2. Ongewenste Emails
    Door Smokey in forum Tips & Trucs
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 16 January 2006, 22:51
  3. emails weg
    Door marley in forum Internet
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 25 August 2005, 20:18

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •