Hallo allemaal

Ik heb een probleempje met mijn pc en ik weet niet meer goed wat doen...
Vorige maand kwam ik er plots achter dat mijn partitie met muziek volledig gewist was, ook de naam van de partitie was terug veranderd in Lokaal Station... Die partitie moest terug geformatteerd worden eer ik er terug iets mee kon doen. Eergisteren had ik terug hetzelfde probleem, wou iets opslaan op mijn partitie, waar ik materiaal voor Psp heb staan en ik vond die dus niet direct... Kreeg ik in de gaten dat de partitie ook weer terug haar originele naam had Lokaal station G: . Ik ga kijken in de eigenschappen, volledige partitie leeg...Terwijl er zo ongeveer een 20Gb aan gegevens op stonden...
Ik heb gescand met Bitdefender, Spysweeper laten controleren, online gescand bij Panda, zo'n tooltje voor Sobervirussen te vinden laten lopen... En niets gevonden .
Ik gebruik trouwens de antivirus en firewall van Bitdefender.
Ook krijg ik de laatste tijd verschrikkelijk veel van die Duitse mailtjes... en mail delivery errors, van mailtjes die ik gestuurd zou hebben naar verschillende mensen die ik niet ken, maar die niet bezorgd konden worden. Daar hangt dan ook weer zo'n Duits mailtje aan en in veel gevallen ook nog een DAT-file...
Weet er iemand wat dit allemaal kan zijn, want ik word er een beetje wanhopig van en durf bijna niet meer op internet te gaan uit schrik dat mijn andere partities ook gewist worden :(