Pagina 4 van 35 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 343
  1. #31
    c3ke
    Gast

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nielsvandesype
    Worden er problemen gemeld in dxdiag ? onder direct x functies, is alles ingeschakeld op het tabblad beeldscherm. Ga vervolgens naar het tabblad geluid en zet geluid op basisversnelling. Heb je eerst de oudere drivers verwijdert en dan pas de nieuwste? Vind je geen errorlog terug in de installatiemap ? Probeer eens te spelen in 1280x960 (1280x768) want tft schermen hebben nl 1 resolutie waarin ze correct werken. Ga ook eens kijken in je logboeken. Je geraakt daar als volgt : ga naar start, configuratiescherm,prestaties en onderhoud,systeemwerkset. Plaats hier enkel de foutmeldingen en waarschuwingen.

    Probeer ook dit eens :

    Probeer eens te kijken voor updates door de update functie te gebruiken van het spel. Sluit ook je antivirus eens af.
    Geen errors te vinden alsook niet de logboeken.Prestaties en onderhoud zie ik nergens staan in het configuratie scherm.

  2. #32
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    3 June 2005
    Locatie
    Linden
    Berichten
    1.431
    Bedankjes
    47
    Bedankt
    165 keer in 149 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Dan heb je het configuratiescherm op de klassieke weergave staan in windows xp. Heb je ook al geprobeerd je geluid op basisversnelling te zetten onder dxdiag ? De medion pc raken soms wel eens oververhit probeer eens met de kast open te spelen. Kijk ook af en toe of er geen patches zijn , normaal zou er een updater moeten zijn.

  3. #33
    Geek   Clioke16V's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Laakdal
    Berichten
    1.991
    Bedankjes
    347
    Bedankt
    401 keer in 232 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nielsvandesype
    Dan heb je het configuratiescherm op de klassieke weergave staan in windows xp. Heb je ook al geprobeerd je geluid op basisversnelling te zetten onder dxdiag ? De medion pc raken soms wel eens oververhit probeer eens met de kast open te spelen. Kijk ook af en toe of er geen patches zijn , normaal zou er een updater moeten zijn.
    Niels dat is een nieuwe pc en ik weet nog dat ik gelezen heb dat ze speciaal gezien hebben dat die goed gekoeld werdt. > het kan natrrulijk he maar dat betwijfel ik sterk.

    Groetjes...



  4. #34
    c3ke
    Gast

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nielsvandesype
    Dan heb je het configuratiescherm op de klassieke weergave staan in windows xp. Heb je ook al geprobeerd je geluid op basisversnelling te zetten onder dxdiag ? De medion pc raken soms wel eens oververhit probeer eens met de kast open te spelen. Kijk ook af en toe of er geen patches zijn , normaal zou er een updater moeten zijn.
    Als ik het op de andere zet vindt ik toch systeemwerkset niet hoor!En men geluid staat nu op basisversnelling!

  5. #35
    Gevorderd   trebel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    379
    Bedankjes
    96
    Bedankt
    18 keer in 17 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Amaai,systeemwerkset zit in,deze comp>schijf c>documents en settings>all users>menu start>programma's>bureaux accessoires>systeemwerkset>systeeminfo>software omgeving>windows fout rapportage.oef zeg,wat een rij.
    daar staan fouten in,hopelijk zegt dat u iets interresant.
    Sheers.

  6. #36
    c3ke
    Gast

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trebel
    Amaai,systeemwerkset zit in,deze comp>schijf c>documents en settings>all users>menu start>programma's>bureaux accessoires>systeemwerkset>systeeminfo>software omgeving>windows fout rapportage.oef zeg,wat een rij.
    daar staan fouten in,hopelijk zegt dat u iets interresant.
    Sheers.
    Enkel winrar dat vastgelopen is staat er dus in

  7. #37
    Gevorderd   t896743's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 August 2005
    Berichten
    124
    Bedankjes
    31
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Toch eigenaardig dat ge op uw nieuwe medionpc NFS niet kunt draaien. Ik heb medionpc die nu 3 jaar oud is. Heb enkel geheugen uitgebreid naar 786 Ram (origineel 256) en nieuwe grafische kaart GFORCE FX5700 (AGP) (origineel was dat de 4400 denk ik).Met die pc draai ik zonder problemen alle games die ik wil zoals COD, Battlefield, NFS enz ....
    Je recente medionpc heeft stukken meer power (oa uw grafische kaart is stukken beter en reeds PCI express) ... zou normaliter geen enkel probleem mogen vormen.
    Verder moet ik zeggen dat ik van de Medionservice tevens heel tevreden ben. Ze respecteren hun 3 jaar garantie. Ik verdien niets aan Medion maar ikzelf ben er wel tevreden over.
    Groeten;
    G

  8. #38
    Geek   Clioke16V's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Laakdal
    Berichten
    1.991
    Bedankjes
    347
    Bedankt
    401 keer in 232 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Het probleem ligt hem dat C3ke een DUAL core processor heeft en NFSMW daar problemen met kan geven.



  9. #39
    c3ke
    Gast

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clioke16V
    Het probleem ligt hem dat C3ke een DUAL core processor heeft en NFSMW daar problemen met kan geven.
    Ik zoek nu dus ne format c te doen maar kweet dus ni welke cd te nemen!Begrijp er de ballen eerlijk gezegd van!Een cloonpc is hier alvast iets simpeler in!

  10. #40
    Gevorderd   t896743's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 August 2005
    Berichten
    124
    Bedankjes
    31
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clioke16V
    Het probleem ligt hem dat C3ke een DUAL core processor heeft en NFSMW daar problemen met kan geven.
    Ik denk dat ge daar wel eens een punt zou kunnen hebben.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •