Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12

Discussie: iemand raad

  1. #1
    Gevorderd   bieke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    belgie-geel
    Berichten
    114
    Bedankjes
    45
    Bedankt
    17 keer in 8 posts

    iemand raad

    computer sluit sedert een week of 2 ineens af . start dan meteen terug op (vandaag reeds 3x met naar de blogs van seniorenweb te kijken).in die 2 weken ook al enkele malen hier op de site meegemaakt
    heb al een 4tal maal een blauwscherm gekregen met de melding dat windows van een ernstige fout is hersteld.
    kan dit iets te maken met spyware of een virus of mischien met installatie van bitdevender9 pro deze vermelde een virus maar ik kan het bestand niet verwijderen(krijg melding dat er niet van het bronbestand kan gelezen worden) computer doet momenteel heel raar ventilator blijft maar draaien en zopas bij terug opstarten dacht ik dat er hier iets stuk was
    zet hier in ieder geval mijn hijjack log mischien toch hier iets verkeerd


    Logfile of HijackThis v1.99.1
    Scan saved at 19:06:12, on 18/12/2005
    Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
    MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
    Running processes:
    C:\WINDOWS\System32\smss.exe
    C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
    C:\WINDOWS\system32\services.exe
    C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
    C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
    C:\WINDOWS\Explorer.EXE
    C:\WINDOWS\system32\RunDll32.exe
    C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
    C:\WINDOWS\Dit.exe
    C:\WINDOWS\mHotkey.exe
    C:\WINDOWS\CNYHKey.exe
    C:\PROGRA~1\TELENE~1\SMARTB~1\MotiveSB.exe
    C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
    C:\Program Files\Softwin\BitDefender9\bdoesrv.exe
    C:\progra~1\softwin\bitdef~1\bdnagent.exe
    C:\progra~1\softwin\bitdef~1\bdswitch.exe
    C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
    C:\Program Files\IVT Corporation\BlueSoleil\BlueSoleil.exe
    C:\Program Files\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exe
    C:\PROGRA~1\Webshots\webshots.scr
    C:\Program Files\CA\SharedComponents\CA_LIC\LogWatNT.exe
    C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
    C:\Program Files\Common Files\Softwin\BitDefender Communicator\xcommsvr.exe
    C:\Program Files\Common Files\Softwin\BitDefender Update Service\livesrv.exe
    C:\Program Files\Common Files\Softwin\BitDefender Scan Server\bdss.exe
    C:\Program Files\Softwin\BitDefender9\vsserv.exe
    C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
    C:\Program Files\Softwin\BitDefender9\bdmcon.exe
    C:\Documents and Settings\maria verhoeven\Mijn documenten\hijjackthis\HijackThis.exe
    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://breedband.telenet.be/
    R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.aldi.com
    R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Int ernet Settings,ProxyOverride = 127.0.0.1
    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen
    O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
    O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
    O3 - Toolbar: (no name) - {E0E899AB-F487-11D5-8D29-0050BA6940E3} - (no file)
    O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
    O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
    O4 - HKLM\..\Run: [Snelkoppeling naar eigenschappenvenster voor High Definition Audio] HDAudPropShortcut.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
    O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [Dit] Dit.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [CHotkey] mHotkey.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [ledpointer] CNYHKey.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [PCMService] "C:\Program Files\Home Cinema\PowerCinema\PCMService.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [Motive SmartBridge] C:\PROGRA~1\TELENE~1\SMARTB~1\MotiveSB.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
    O4 - HKLM\..\Run: [BDOESRV] "C:\Program Files\Softwin\BitDefender9\bdoesrv.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [BDNewsAgent] "C:\Program Files\Softwin\BitDefender9\bdnagent.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [BDSwitchAgent] "C:\Program Files\Softwin\BitDefender9\bdswitch.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
    O4 - HKLM\..\Run: [BDMCon] c:\progra~1\softwin\bitdef~1\bdmcon.exe
    O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background
    O4 - Startup: Webshots.lnk = C:\Program Files\Webshots\Launcher.exe
    O4 - Global Startup: BlueSoleil.lnk = C:\Program Files\IVT Corporation\BlueSoleil\BlueSoleil.exe
    O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
    O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\system32\msjava.dll
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\system32\msjava.dll
    O9 - Extra button: (no name) - {B205A35E-1FC4-4CE3-818B-899DBBB3388C} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Encarta Search Bar\ENCSBAR.DLL
    O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
    O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.aldi.com
    O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
    O16 - DPF: {62475759-9E84-458E-A1AB-5D2C442ADFDE} - http://appldnld.m7z.net/qtinstall.in...lInstaller.exe
    O18 - Filter: application/x-internet-signup - {A173B69A-1F9B-4823-9FDA-412F641E65D6} - C:\Program Files\Tiscali\Tiscali Internet\dlls\tiscalifilter.dll
    O23 - Service: BitDefender Scan Server (bdss) - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Softwin\BitDefender Scan Server\bdss.exe" /service (file missing)
    O23 - Service: BlueSoleil Hid Service - Unknown owner - C:\Program Files\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exe
    O23 - Service: CA License Client (CA_LIC_CLNT) - Computer Associates - C:\Program Files\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmt.exe
    O23 - Service: CA License Server (CA_LIC_SRVR) - Computer Associates - C:\Program Files\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmtd.exe
    O23 - Service: BitDefender Desktop Update Service (LIVESRV) - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Softwin\BitDefender Update Service\livesrv.exe" /service (file missing)
    O23 - Service: Event Log Watch (LogWatch) - Computer Associates - C:\Program Files\CA\SharedComponents\CA_LIC\LogWatNT.exe
    O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
    O23 - Service: BitDefender Virus Shield (VSSERV) - Unknown owner - C:\Program Files\Softwin\BitDefender9\vsserv.exe" /service (file missing)
    O23 - Service: X10 Device Network Service (x10nets) - X10 - C:\PROGRA~1\COMMON~1\X10\Common\x10nets.exe
    O23 - Service: BitDefender Communicator (XCOMM) - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Softwin\BitDefender Communicator\xcommsvr.exe" /service (file missing)

  2. #2
    Erelid   jurgenv's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    West-Vlaanderen
    Berichten
    5.852
    Bedankjes
    90
    Bedankt
    800 keer in 736 posts

    Re: iemand raad

    * Download, installeer en update de free trial versie van Ewido Security Suite

    1. Tijdens de installatie, onder "Additional Options", haal je de vinkjes weg bij "Install background guard" en "Install scan via context menu".
    2. Als je Ewido voor de eerste keer runt, zal je een foutmelding krijgen "Database could not be found!". Klik dan op OK. Dit is normaal.
    3. In het hoofdscherm van Ewido, klik je op update in het linker menu, en vervolgens op de Start update knop.
    4. Als de updates gedaan zijn, zal er op de status bar beneden "Update successful" staan.
    5. Sluit Ewido. Laat het nog niet scannen


    * open hijackthis en vink volgende regel aan:

    O3 - Toolbar: (no name) - {E0E899AB-F487-11D5-8D29-0050BA6940E3} - (no file)

    * sluit dan alle vensters behalve hijackthis en klik op 'fix checked'

    * Start je computer op in VEILIGE MODUS

    * Open Ewido Security Suite
    • klik op Scanner
    • Klik op complete system scan
    • Laat het programma je pc scannen
    Tijdens de scan zal je gevraagd worden of je gevonden bestanden wil verwijderen. Klik dan op OK
    Als de scan beëindigd is, zal je een knop zienBewaar rapport
    • Klik op Bewaar rapport
    • Sla het rapport op op je bureaublad
    • Sluit Ewido af


    * doe een volledige systeemscan met bitdefender en verwijder alles wat het vind!

    *start je pc weer normaal en post een nieuw hijackthis logje hier + het rapport van ewido

    Member of ASAP

  3. #3
    Gevorderd   bieke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    belgie-geel
    Berichten
    114
    Bedankjes
    45
    Bedankt
    17 keer in 8 posts

    Re: iemand raad

    ik ga het meteen doen bedankt voor je raad
    maar kan het echt niets met bitdevender te maken hebben die durft zo maar ineens verdwijnen uit de startbalk enkele seconden later is staat hij er weer gebeurd bij lezen van emails en met op internet te surfen

    bitdevender doet er wel 1uur en half over voor de scan zodus zal wel even duren voor ik het rapport kan plaatsen
    Laatst gewijzigd door bieke; 18 December 2005 om 20:59

  4. #4
    Gevorderd   bieke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    belgie-geel
    Berichten
    114
    Bedankjes
    45
    Bedankt
    17 keer in 8 posts

    Re: iemand raad

    hier mijn nieuw log.. bitdevender9pro wil niet werken in veilige modus ben 2x begonnen met scannen werkt niet start zelfs niet op ...zelfs met de gewone start valt bitdevender uit na enige tijd .ben dan steeds het gescande kwijt reeds 3x weet niet hoe dit komt denk dat deze toch de reden is van mijn probleem zal morgen nog eens laten scannen
    maar nu mijn log van hijjack


    Logfile of HijackThis v1.99.1
    Scan saved at 22:17:21, on 18/12/2005
    Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
    MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
    Running processes:
    C:\WINDOWS\System32\smss.exe
    C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
    C:\WINDOWS\system32\services.exe
    C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
    C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
    C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
    C:\WINDOWS\Explorer.EXE
    C:\WINDOWS\system32\RunDll32.exe
    C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
    C:\WINDOWS\Dit.exe
    C:\WINDOWS\mHotkey.exe
    C:\WINDOWS\CNYHKey.exe
    C:\PROGRA~1\TELENE~1\SMARTB~1\MotiveSB.exe
    C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
    C:\Program Files\Softwin\BitDefender9\bdoesrv.exe
    C:\Program Files\Softwin\BitDefender9\bdnagent.exe
    C:\Program Files\Softwin\BitDefender9\bdswitch.exe
    C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
    C:\Program Files\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exe
    C:\Program Files\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
    C:\Program Files\IVT Corporation\BlueSoleil\BlueSoleil.exe
    C:\PROGRA~1\Webshots\webshots.scr
    C:\Program Files\CA\SharedComponents\CA_LIC\LogWatNT.exe
    C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
    C:\Program Files\Common Files\Softwin\BitDefender Communicator\xcommsvr.exe
    C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
    C:\Program Files\Common Files\Softwin\BitDefender Update Service\livesrv.exe
    C:\Program Files\Common Files\Softwin\BitDefender Scan Server\bdss.exe
    C:\Program Files\Softwin\BitDefender9\vsserv.exe
    c:\progra~1\softwin\bitdef~1\bdmcon.exe
    C:\Documents and Settings\maria verhoeven\Mijn documenten\hijjackthis\HijackThis.exe
    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://breedband.telenet.be/
    R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.aldi.com
    R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Int ernet Settings,ProxyOverride = 127.0.0.1
    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen
    O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
    O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
    O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
    O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
    O4 - HKLM\..\Run: [Snelkoppeling naar eigenschappenvenster voor High Definition Audio] HDAudPropShortcut.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
    O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [Dit] Dit.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [CHotkey] mHotkey.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [ledpointer] CNYHKey.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [PCMService] "C:\Program Files\Home Cinema\PowerCinema\PCMService.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [Motive SmartBridge] C:\PROGRA~1\TELENE~1\SMARTB~1\MotiveSB.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
    O4 - HKLM\..\Run: [BDOESRV] "C:\Program Files\Softwin\BitDefender9\bdoesrv.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [BDNewsAgent] "c:\progra~1\softwin\bitdef~1\bdnagent.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [BDSwitchAgent] "c:\progra~1\softwin\bitdef~1\bdswitch.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
    O4 - HKLM\..\Run: [BDMCon] c:\progra~1\softwin\bitdef~1\bdmcon.exe
    O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background
    O4 - Startup: Webshots.lnk = C:\Program Files\Webshots\Launcher.exe
    O4 - Global Startup: BlueSoleil.lnk = C:\Program Files\IVT Corporation\BlueSoleil\BlueSoleil.exe
    O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
    O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\system32\msjava.dll
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\system32\msjava.dll
    O9 - Extra button: (no name) - {B205A35E-1FC4-4CE3-818B-899DBBB3388C} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Encarta Search Bar\ENCSBAR.DLL
    O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
    O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.aldi.com
    O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
    O16 - DPF: {62475759-9E84-458E-A1AB-5D2C442ADFDE} - http://appldnld.m7z.net/qtinstall.in...lInstaller.exe
    O18 - Filter: application/x-internet-signup - {A173B69A-1F9B-4823-9FDA-412F641E65D6} - C:\Program Files\Tiscali\Tiscali Internet\dlls\tiscalifilter.dll
    O23 - Service: BitDefender Scan Server (bdss) - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Softwin\BitDefender Scan Server\bdss.exe" /service (file missing)
    O23 - Service: BlueSoleil Hid Service - Unknown owner - C:\Program Files\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exe
    O23 - Service: CA License Client (CA_LIC_CLNT) - Computer Associates - C:\Program Files\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmt.exe
    O23 - Service: CA License Server (CA_LIC_SRVR) - Computer Associates - C:\Program Files\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmtd.exe
    O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Program Files\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
    O23 - Service: BitDefender Desktop Update Service (LIVESRV) - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Softwin\BitDefender Update Service\livesrv.exe" /service (file missing)
    O23 - Service: Event Log Watch (LogWatch) - Computer Associates - C:\Program Files\CA\SharedComponents\CA_LIC\LogWatNT.exe
    O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
    O23 - Service: BitDefender Virus Shield (VSSERV) - Unknown owner - C:\Program Files\Softwin\BitDefender9\vsserv.exe" /service (file missing)
    O23 - Service: X10 Device Network Service (x10nets) - X10 - C:\PROGRA~1\COMMON~1\X10\Common\x10nets.exe
    O23 - Service: BitDefender Communicator (XCOMM) - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Softwin\BitDefender Communicator\xcommsvr.exe" /service (file missing)

  5. #5
    Erelid   jurgenv's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    West-Vlaanderen
    Berichten
    5.852
    Bedankjes
    90
    Bedankt
    800 keer in 736 posts

    Re: iemand raad

    en het logje van ewido?

    Member of ASAP

  6. #6
    Gevorderd   bieke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    belgie-geel
    Berichten
    114
    Bedankjes
    45
    Bedankt
    17 keer in 8 posts

    Re: iemand raad

    mijn log van ewedo ook probleem in veilige modus stopte eveneens met scannen gaf melding fout opgetreden in internet explorer.bij het verwijderen van tiscali deze is niet verwijderd kwam op dat dit een standaard prog was


    ---------------------------------------------------------
    ewido security suite - Scan rapport
    ---------------------------------------------------------
    + Gemaakt op: 20:58:09, 18/12/2005
    + Rapport samenvatting: 5DA048AF
    + Scan resultaten:
    C:\Documents and Settings\maria verhoeven\Cookies\maria verhoeven@ad.yieldmanager[2].txt -> Spyware.Cookie.Yieldmanager : Schoongemaakt met een backup
    C:\Documents and Settings\maria verhoeven\Cookies\maria verhoeven@adopt.euroclick[1].txt -> Spyware.Cookie.Euroclick : Schoongemaakt met een backup
    C:\Documents and Settings\maria verhoeven\Cookies\maria verhoeven@mediaplex[1].txt -> Spyware.Cookie.Mediaplex : Schoongemaakt met een backup
    C:\Documents and Settings\maria verhoeven\Cookies\maria verhoeven@statcounter[1].txt -> Spyware.Cookie.Statcounter : Schoongemaakt met een backup
    C:\Documents and Settings\maria verhoeven\Cookies\maria verhoeven@targetnet[2].txt -> Spyware.Cookie.Targetnet : Schoongemaakt met een backup
    C:\Documents and Settings\maria verhoeven\Cookies\maria verhoeven@tradedoubler[2].txt -> Spyware.Cookie.Tradedoubler : Schoongemaakt met een backup
    C:\Documents and Settings\maria verhoeven\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\81QVGTA7\905823049578sdkgj49687r gSDSDHDyhljdkhguke465t98styaskjghdy58906dGDSF56234 63RSRT[1].R9y123SDFSDFskfjs9ty486klsdfgj -> Downloader.Inor.a : Schoongemaakt met een backup
    C:\Documents and Settings\maria verhoeven\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\GT2JWP2B\mm[2].js -> Spyware.Chitika : Schoongemaakt met een backup
    C:\Documents and Settings\maria verhoeven\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\OTI3W5AN\mynetradio[1].js -> Downloader.Inor.a : Schoongemaakt met een backup
    C:\Documents and Settings\maria verhoeven\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\WT23SPMR\905823049578sdkgj49687r gSDSDHDyhljdkhguke465t98styaskjghdy58906dGDSF56234 63RSRT[1].R9y123SDFSDFskfjs9ty486klsdfgj -> Downloader.Inor.a : Schoongemaakt met een backup
    C:\Program Files\Tiscali\Tiscali Internet\dlls\InstallDialer.exe/Dialer.exe -> Heuristic.Win32.Dialer : Fout gedurende het schoonmake
    C:\Program Files\Tiscali\Tiscali Internet\dlls\InstallDialer.exe/Dialer.exe -> Heuristic.Win32.Dialer : Fout gedurende het schoonmake

    ::Einde rapport

  7. #7
    Erelid   jurgenv's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    West-Vlaanderen
    Berichten
    5.852
    Bedankjes
    90
    Bedankt
    800 keer in 736 posts

    Re: iemand raad

    laat IEfix eens runnen, unzippen naar je desktop en dan de instructie's volgen: http://windowsxp.mvps.org/utils/IEFix.zip

    herinstaleer bitdefender eens

    Member of ASAP

  8. #8
    Gevorderd   bieke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    belgie-geel
    Berichten
    114
    Bedankjes
    45
    Bedankt
    17 keer in 8 posts

    Re: iemand raad

    iefix vraagt achter de cdrom van windowsxp, heb de computer verleden jaar in aldi gekocht, vind ik deze dan op de recoverie cd die er bij zat, dacht dat dit alleen de computer terug in koopstand bracht
    zal bitdevender terug installeren hoop dan mischien probs opgelost
    vind trouwens dat bitdevender er wel lang over doet 1uur en half voor scannen(zelfs als de computer pas op staat durft bitdevender plots stoppen hiermee moet dan steeds terug starten met scan)kan het mischien iets met het geheugen te maken hebben . norton deed over scan maximum een half uur toen deze was geinstalleerd mooit geen probs zoals ik die nu heb
    denk dat ik overweeg om de vertrouwde terug te installeeren

  9. #9
    Erelid   jurgenv's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    West-Vlaanderen
    Berichten
    5.852
    Bedankjes
    90
    Bedankt
    800 keer in 736 posts

    Re: iemand raad

    de cd-ropm van xp dan in de cd-room lade steken hé

    herinstalleer bitefender eens en zie hoe dan alles werkt, terug schakelen naar norton zou je beter niet oen, bitdefender scant mss wel traag maar is 1 van de betere...norton is jammer genoeg de meest gebruikte maar is nu niet meer wat het geweest is...laat veel door

    Member of ASAP

  10. #10
    Gevorderd   bieke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    belgie-geel
    Berichten
    114
    Bedankjes
    45
    Bedankt
    17 keer in 8 posts

    Re: iemand raad

    jurgenv alvast bedankt voor raad heb bitdevender al terug geinstalleerd (heb al meer moeten doen bij terug installeren dan eerst)mischien gaf deze toch het probleem het teken van bitdevender verdwijnt bij de upluad doet dit mischien meermaals per dag..nu nog even zoeken achter mijn cd van windows
    en hoop dat ik dan hier een slotje op kan laten doen

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Weet er iemand raad?
    Door andykat in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 27 January 2006, 14:32
  2. 1 goede raad
    Door W1nD0wS 3x P33 in forum Audiovisueel
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 10 January 2006, 19:00
  3. weet iemand raad
    Door master_D in forum Malware
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 13 November 2005, 07:53
  4. probleempje tomtom. geluid, iemand raad
    Door patatje in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 11 July 2005, 15:21

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •