Gisteren naar de klantendienst gebeld,volgend gesprek vond plaats tussen mezelf(M) en telenet(T)
T:Goedemiddag met....
M:Goedemiddag,ik ben overgeschakeld van mono naar expresnet en mijn snelheid is nu nog lager dan voordien.
T:Een ogenblikje ik test uw verbinding,wil u eens speetest.telenet.nl ingeven?>>>alles is normaal!>>>u hebt toch geen spyware?
M:Mevrouw ik lees op diverse forums welke de snelheden zouden moeten zijn en die haal ik dus niet.
T:Ik lees die dus niet.
M:U zou dat beter wel doen,ipv een standaard briefje af te lezen en de klanten steeds maar afscheppen met steeds over spyware etc.te beginen.
Ik kan u verzekeren dat de pc 100% vrij is van wat dan ook.
T: (nog steeds even vriendelijk)Mijnheer ik kan u enkel maar zeggen dat de cijfers die u behaald volkomen normaal zijn.
M:U bent dus niet van zin om er iets aan te doen
T:Wat wil u dat er aan gedaan word?
M:U zou een andere modem kunnen komen plaatsen ik wer noch steeds met een oude cybersurf en daarvan is reeds bewezen dat die de snelheden van expresnet niet aankan.
T: Dat zou ik kunnen vragen,momentje ik vraag het even maar kan niet sbeloven want alles is in orde bij u.>>>>>>mijnheer wij kunnen uw modem morgen komen omruilen.
M:in orde bedankt!
Vanmorgen om 8uur stond die technieker hier al,resultaat is verbluffend nu!
zie hier
De technieker is ook zo vriendelijk geweest om mij een adres te geven van een telenettechnieker die op zijn wepspace zelf een aantal tests heeft staan om de downlodsnelheid te testen.
http://users.telenet.be/downloadtest/
Favorieten/bladwijzers