Ik denk dat de meeste leden weten dat er veranderingen op til zijn. Aan die veranderingen wordt nog altijd zwaar gewerkt. Maar ook jullie kunnen een inbreng doen.
Op de forums Office is het heel triest gesteld, vergeleken met de anderen. Daarom stel ik jullie voor om samen mee te werken aan een mini-reuzenproject. De eerste doelstreep is: 100 tips voor alle onderdelen van Office bijeen te krijgen. Kopieer niet uit boekjes of van websites, maar leg het uit in je eigen woorden, zodat ook anderen het kunnen begrijpen.
Als dit een mooie oogst levert, gaan we het per onderdeel verder uitbouwen.
Voorwaarden voor de tips:
- moeten wel iets méér zijn dan: hoe zet ik woorden in vet, hoe onderlijn ik, etc
- taal moet begrijpelijk zijn, met chinees leert niemand wat bij
- neem niet klakkeloos tekst op van een andere bron, er is altijd een manier om het anders te vertellen
De tips mogen na dit bericht gepost worden, mettertijd zullen jullie zien dat ze geleidelijk aan bij elkaar worden gevoegd tot één mooi geheel.
Met dank voor jullie medewerking,
CC
Favorieten/bladwijzers