Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Up-to-date   jurggen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 July 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    94
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Out-Of-Box Experience

    Hallo, weer een tijdje geleden dat ik problemen had

    Ik heb blijkbaar te maken met het 'Out-Of-Box Experience' probleem. het houdt gewoon in dat ik met een lsass.exe fout' te make,krijg als ik m'n pc opstart. De problemen begonnen met de installatie van windows xp (legale versie) ,alles verliep vlot. Ik begon software te installeren en moest opnieuw opstarten en toen kreeg ik de eerste maal deze foumelding. Dan kom je in een loop terecht warbij de pc steeds opnieuw opstart. Ik heb een herinstallatie gedaan op dezelfde hdd (40 Gb) maar hetzelfde probleem....

    ik heb dit nog nooit meegemaakt. Bedankt bij voorbaat

    mvg,jurggen

  2. #2
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    3 June 2005
    Locatie
    Linden
    Berichten
    1.466
    Bedankjes
    48
    Bedankt
    166 keer in 150 posts
    Probeer dit eens om de autoherstart loop uitteschakelen druk op de f8 toets VOOR de windowslaadblokjes en kies voor automatisch opnieuw opstarten bij systeemcrash uitschakelen bevestig met enter. Probeer dan in windows te geraken steek je windows cd-rom in ga naar start,uitvoeren,typ hier cmd druk op enter typ vervolgens sfc /scannow en druk op enter.Geraak je niet in gewone modus kies dan in de geavanceerde opties voor windows voor opstarten in veilige modus en voer het daar uit. Het kan hier gaan om de legitieme als het bestand zich bevind in de system32 map. Deze laat ook je pc automatisch rebooten. Probeer anders eens in veilige modus met beperkte netwerkmogelijkheden deze scan in IE uittevoeren; http://www.emsisoft.com/en/software/ax/

  3. #3
    Up-to-date   jurggen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 July 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    94
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nielsvandesype Bekijk bericht
    Probeer dit eens om de autoherstart loop uitteschakelen druk op de f8 toets VOOR de windowslaadblokjes en kies voor automatisch opnieuw opstarten bij systeemcrash uitschakelen bevestig met enter. Probeer dan in windows te geraken steek je windows cd-rom in ga naar start,uitvoeren,typ hier cmd druk op enter typ vervolgens sfc /scannow en druk op enter.Geraak je niet in gewone modus kies dan in de geavanceerde opties voor windows voor opstarten in veilige modus en voer het daar uit. Het kan hier gaan om de legitieme als het bestand zich bevind in de system32 map. Deze laat ook je pc automatisch rebooten. Probeer anders eens in veilige modus met beperkte netwerkmogelijkheden deze scan in IE uittevoeren; http://www.emsisoft.com/en/software/ax/

    Ik ben einkel in veilige modus geraakt dus moet er software matig toch iets zijn dat ontbreekt? Is er geen manier om na te gaan of alle bestandne wel deglijk aanwezig zijn of of deze niet beschadigd zijn?


    mvg,jurggen

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •