Dear all,
Vorige week dd 15dec s'ochtend ingeschreven bij Belgacom Meir voor de promo 'digital tv en adsl 3 maand gratis' Bij inschrijving zei de plaatselijke agent dat het 5 werkdagen zou duren voor de activatie van adsl. Hij ging mij persoonlijk die vrijdag per gsm contacteren om de juiste actievatiedata door te geven en ik mocht al nu reeds alles installeren. Thuis gekomen begin ik aan de installatie met cd'tje van Genius easy install en halverwege heb ik reeds een probleem. Na 3 kwartier getracht te bellen met helpdesk op het '0900' nr geraak ik toch binnen en naar 15min 'te betalen' zegt die man dat de installatie maar kan vanaf adsl actief is. Leuk om het op die manier te horen.
Tot heden toe nog steeds geen belletje ontvangen met juiste data. Maandag dd 18dec gebeld en daar wist men nog steeds van niks ( wel aanvraag dossier gevond maar nog steeds geen data) en ik moet wachten tot een briefje van hun in de bus valt. Vandaag , na 5 werkdagen, nog steeds geen brief en geen adsl. Ik bel terug met 0800nr en daar zegt mij men leuk, "geachte klant, daar er een probleem is met de plaatselijke centrale zal de activatie maar enkel vanaf 09JAN07 zijn indien er geen andere problemen zich voordoen. Prettige feestdagen en salut."
IS DIT SERVICE???????
IK BEN NOG NIET BEGONNEN EN HET BEGINT AL!!!!!
Uiteraard weet ik dat mijn aanbieding begint vanaf de dag van activatie maar 1 belletje had al veel frustratie en hoop kunnen besparen. Ik vrees ervoor dat na ' de 3MAANDEN ' ze mij al kwijt zijn.
Heeft iemand dit al meegemaakt?
Een klein beetje 'pissed' rap
Grtz
Favorieten/bladwijzers