Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17

Discussie: Internet explorer 7

  1. #1
    Gevorderd   Mr. Badness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 August 2006
    Locatie
    Oost -Vlaanderen
    Berichten
    139
    Bedankjes
    85
    Bedankt
    37 keer in 19 posts

    Internet explorer 7

    Ik heb geen legale versie van windows maar ik kreeg wel de melding dat ik de nieuwe IE 7 kon installeren. Nu dit is gebeurt krijg ik soms de melding bij het opstarten dat er een fout is opgetreden op deze pagina terwijl ik wel gewoon op internet kan. Verder krijg ik momenteel ook mijn startpagina niet te zien bij opstarten van IE 7. Ik kom steeds op een blanco scherm terecht met als webadres http://runonce.msn.com/runonce2.aspx. Hoe kan ik dit terug in orde krijgen ? P.S. : in de instellingen staat wel google als startpagina maar ik heb de indruk dat IE eerst iets wil bijsturen via een officiële pagina van microsoft.
    Greetz & tot meetz,

    Mr. Badness

  2. #2
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.735
    Bedankjes
    13.669
    Bedankt
    33.640 keer in 13.866 posts
    Sorry dat je ff moest wachten, had een "dringende" aangelegenheid.
    EHBO in zulke softwaregevallen: systeemherstel. En niet meer reageren op dergelijke berichten, je updates zullen nadien trouwens ook niet meer doorgaan met IE7.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  3. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    Mr. Badness (17 January 2007)

  4. #3
    Gevorderd   Mr. Badness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 August 2006
    Locatie
    Oost -Vlaanderen
    Berichten
    139
    Bedankjes
    85
    Bedankt
    37 keer in 19 posts
    Bedankt voor de reactie maar ik heb intussen ander 'nieuws'. Na mijn vorig bericht de pc gewoon afgesloten. Deze avond terug opgestart en ... geen foutmelding meer. Spijtig genoeg ook geen internet, mail of MSN meer. Alles verdwenen. Ik heb toen in veilige en gewone modus geprobeerd om systeemherstel te doen maar helaas, krijg alleen een leeg blad te zien. Geen systeemherstel mogelijk dus. Na verloop van tijd kreeg ik rechtsonderaan wel de melding dat er geen internetverbinding was en dat ik deze kon herstellen. Na eerste herstelpoging lukt internet en co terug alleen die startpagina nog niet en nog steeds geen systeemherstel mogelijk. Wat kan ik nu nog doen ? Format C ??? Ik hoop van niet, ik hoop dat jullie mij een oplossing kunnen bieden.P.S. : Alvast bedankt voor de eerste hulp (bij misere haha) !!!
    Greetz & tot meetz,

    Mr. Badness

  5. #4
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.735
    Bedankjes
    13.669
    Bedankt
    33.640 keer in 13.866 posts
    'k Heb backup gezocht bij Yelleken die hier meteen ook een kijkje komt nemen. Heb je die CD nog van je *** windows? Kan je daar eventueel een herstel mee uitvoeren? Met die runonce (zoek maar op in woordenboek, dàt zegt genoeg) worden bepaalde onderdelen van windows gewoonweg uitgeschakeld. Dàt is dus nu gebeurd.
    Als de herstelactie het ook niet doet... is format il ultimo, maar ga je nadien weer dezelfde problemen krijgen.
    Zorg er vooral eerst voor dat je data al veilig staan (foto's, documenten, etc) brandt ze op CD. Heb je nergens een backup of image? Zo ja, kan je het via daar proberen.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  6. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    Mr. Badness (18 January 2007)

  7. #5
    Up-to-date   boemans's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 November 2006
    Berichten
    84
    Bedankjes
    16
    Bedankt
    13 keer in 12 posts
    Misschien heb je hier iets aan:
    http://www.msfn.org/board/index.php?showtopic=75475

  8. De volgende gebruiker bedankt boemans voor deze nuttige post:

    Mr. Badness (18 January 2007)

  9. #6
    Expert   Yelleken's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 June 2005
    Berichten
    926
    Bedankjes
    195
    Bedankt
    161 keer in 134 posts
    Beste MR. Badness,

    Het grote probleem zit hem om te beginnen al in de eerste zin waarmee je de topic begint : k heb geen legale versie van windows
    Microsoft is vrij agresief in het opsporen en aanpakken van illegale versies en ik vrees dat ze je door hebben.
    Ik heb bij nog andere mensen hetzelfde probleem tegengekomen en die hebben na instalatie van een legale versie die problemen niet meer gehad.
    Probleem ligt meestal bij de WGA, maar kan andere redenen hebben ook.
    Probeer aan een legale versie te raken, is altijd beter, veiliger en makkelijker als je problemen hebt om geholpen te worden


    Het onstaan van de aarde: In het begin was er niets en dat is ontploft

    Like the post, push the button

  10. De volgende gebruiker bedankt Yelleken voor deze nuttige post:

    Mr. Badness (18 January 2007)

  11. #7
    Gevorderd   Mr. Badness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 August 2006
    Locatie
    Oost -Vlaanderen
    Berichten
    139
    Bedankjes
    85
    Bedankt
    37 keer in 19 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boemans Bekijk bericht
    Allen bedankt om te helpen maar hier bij de link van Boemans heb ik de oplossing gevonden. Je moet 'gewoon' via start-uitvoeren regedit intijpen. Zoals jullie wel weten kom je dan in je registerkeys terecht. Daar moet je ergens (vraag me niet meer waar) runonce ofzoiets bijvoegen met als code 1 (pagina 1X bezocht) en klaar is Kees. Het enige wat ik nu nog heb is dat ik bij opstart wel 30 keer de melding krijg dat er een fout op de pagina is gevonden. Eenmaal die 30 (meer of minder) keer is uitgeklikt werkt alles terug als tevoren. Nogmaals dank dus aan iedereen maar vooral aan Boemans !!!Indien iemand nog kan/wil helpen om die 'fout op deze pagina' te laten verdwijnen : GRAAG !!!
    Greetz & tot meetz,

    Mr. Badness

  12. #8
    Geek   Peter.B's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 May 2005
    Locatie
    harelbeke-west-vlaanderen
    Berichten
    2.376
    Bedankjes
    812
    Bedankt
    1.801 keer in 907 posts
    ga eens via IE7-extra-internetopties-geavanceerd-instellingen.zoek naar "webpagina's bekijken.vink aan "foutopsporing in scripts uitschakelen(internet explorer) en de foutopsporing er onder ook.uitvinken "melding van elke scriptfout weergeven"
    anders gebruik firefox.
    nu wil ik daar ook eens op reageren.
    Indien iemand nog kan/wil helpen
    """wil helpen""" natuurlijk willen (toch proberen) wij helpen.maar je begrijpt toch wel,daar uwe windows ***** is,de site geen risico kan lopen om gesloten te worden of sponsors te verliezen of nog erger dat PeterN problemen krijgt.

  13. De volgende gebruiker bedankt Peter.B voor deze nuttige post:

    Mr. Badness (19 January 2007)

  14. #9
    Geband  
    Geregistreerd
    27 October 2006
    Locatie
    in een huis
    Berichten
    201
    Bedankjes
    26
    Bedankt
    27 keer in 24 posts
    ik begrijp het probleem van explorer 7....eerlijk gezegt ben ik er niet zo blij mee...en heb ik deze mooi verwijdert...moet zeggen vind hem niet van toepassing....niks beter dan firefox....

    grtz

  15. #10
    Gevorderd   Mr. Badness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 August 2006
    Locatie
    Oost -Vlaanderen
    Berichten
    139
    Bedankjes
    85
    Bedankt
    37 keer in 19 posts
    Dipsy, allereerst bedankt voor de hulp. Ik weet wel dat jullie altijd willen helpen maar zoals je zelf ook aangeeft wil ik niet dat jullie probs krijgen omdat jullie iemand helpen met die ***windows. Verder moet ik echter vaststellen dat ik ook na het uitvoeren van je aangeboden oplossing nog steeds die meldingen krijg. Blijkbaar zit het hem nu in het opstarten van Windows Mesenger Live. Ik heb versie 8 beta. Telkens deze opstart krijg ik die foutmelding van script op deze pagina. Iemand enig idee hoe ik dat nog kan oplossen ? Ik heb trouwens in mijn inbox van MSn een bericht gekregen maar kan ook niet meer in mijn inbox ofzo. Ook deze is afgesloten blijkbaar door de installatie van IE 7.Ten laatste wou ik nog vragen hoe ik eventueel die IE 7 er kan afgooien en die firefox kan installeren. Ik vrees echter dat mijn probs daarmee niet zullen opgelost zijn, ik vrees dat het prob zich nu ergens anders situeerd en dat niet alleen IE de problemen veroorzaakt. Kan een logfile van Hijack This helpen of is er nog iets anders ?PS: Alles herstellen via systeemherstel bleek niet te lukken, wellicht heb ik ook daar een blokkage op. Ben intussen wel zinnens om binnen een paar weken windows vista aan te kopen, heb de boodschap begrepen
    Greetz & tot meetz,

    Mr. Badness

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. internet explorer 7
    Door Timon22 in forum Internet
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 31 December 2006, 11:43
  2. internet explorer
    Door dapi in forum Internet
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 4 December 2005, 22:23
  3. internet explorer
    Door reddevel in forum Internet
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 13 September 2005, 18:52

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •