Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Opera-browser

  1. #1
    Expert  
    Geregistreerd
    13 December 2006
    Berichten
    563
    Bedankjes
    333
    Bedankt
    39 keer in 30 posts

    Opera-browser

    Hallo,

    Ik ben net per ongeluk terechtgekomen in een 'soort van outlook' maar dan van Opera. Ik kan dus mijn eigen mailadres gebruiken, maar waarom kan ik niet al mijn mails dan lezen?

    Oja, nu we het over Opera hebben, weet iemand misschien hoe je bepaalde opties kunt aanpassen? Bijvoorbeeld, een waarscuwing als ik al mijn tabbladen ineens wil sluiten (zoals firefox) of hoe je Opera kan laten instellen zodat een nieuwe scherm opent (als je klikt op het logo) in plaats van een nieuw tabblad?

    En weet iemand ook hoe je yahoo.com als zoekmachine kunt instellen rechts van de adresbalk?

    Bij voorbaat dank!


    Groet,

    I.
    Laatst gewijzigd door alBildjiekiyya; 20 February 2007 om 05:16

  2. #2
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    30 September 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    240
    Bedankjes
    185
    Bedankt
    75 keer in 58 posts
    Kijk eerst of je de laatste Opera versie hebt (nu: v9.10).

    - Om Yahoo! als zoekmachine in te stellen doe je dit:

    Ga naar Extra -> Voorkeuren -> Zoekmachines en klik op Toevoegen
    Als naam geef je Yahoo! in, als sleutel y, als adres http://search.yahoo.com/search?p=%s&fr=yfp-t-501&toggle=1&cop=mss&ei=UTF-8

    Voila, opgelost

    - Waarom je niet al je e-mails kunt lezen

    Zijn die e-mails al gelezen geweest of niet?

    - Om links in nieuwe vensters te laten openen

    Ga naar Extra -> Voorkeuren -> Geavanceerd -> Tabs en vink Vensters openen in plaats van tabs aan

    Je kan in Opera geen waarschuwing krijgen als je meerdere tabs probeert te sluiten, dit is al lang gevraagd aan de Opera ontwikkelaars maar ze hebben er nog altijd niet op gereageerd.



  3. De volgende gebruiker bedankt Isaak voor deze nuttige post:

    alBildjiekiyya (15 March 2007)

  4. #3
    Expert  
    Geregistreerd
    13 December 2006
    Berichten
    563
    Bedankjes
    333
    Bedankt
    39 keer in 30 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Isaak Bekijk bericht
    Kijk eerst of je de laatste Opera versie hebt (nu: v9.10).

    - Om Yahoo! als zoekmachine in te stellen doe je dit:

    Ga naar Extra -> Voorkeuren -> Zoekmachines en klik op Toevoegen
    Als naam geef je Yahoo! in, als sleutel y, als adres http://search.yahoo.com/search?p=%s&fr=yfp-t-501&toggle=1&cop=mss&ei=UTF-8


    Gelukt!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Isaak Bekijk bericht
    - Waarom je niet al je e-mails kunt lezen

    Zijn die e-mails al gelezen geweest of niet?


    Wel, euhm, misschien is mijn vraag anders. Heb je meer uitleg over deze functie (van Opera) en hoe je juist een mail-account kan aanmaken? Ik heb wat ingetijpt en POP3 geselecteerd etc... en volgens mij is dat niet correct verlopen, maar het ziet er wel een handige extraatje uit.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Isaak Bekijk bericht
    - Om links in nieuwe vensters te laten openen

    Ga naar Extra -> Voorkeuren -> Geavanceerd -> Tabs en vink Vensters openen in plaats van tabs aan

    Je kan in Opera geen waarschuwing krijgen als je meerdere tabs probeert te sluiten, dit is al lang gevraagd aan de Opera ontwikkelaars maar ze hebben er nog altijd niet op gereageerd.
    Jep, ook gelukt,


    Groet,

    I.

  5. #4
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    30 September 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    240
    Bedankjes
    185
    Bedankt
    75 keer in 58 posts
    Kun je mij vertellen welk e-mail adres het is zodat ik voor jou het nodige kan opzoeken om je de moeite te besparen.

    Graag gedaan

  6. #5
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    30 September 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    240
    Bedankjes
    185
    Bedankt
    75 keer in 58 posts
    Ok ik heb dus vanalles moeten proberen om het te laten werken, en op het internet kun je veel mensen vinden die problemen hebben met hun Hotmail e-mail te lezen via een ander programma dan de website zelf.

    Het schijnt dat Hotmail je alleen een extern programma laat gebruiken als je voor hun service betaald, ze laten zelfs outlook express niet meer toe (hun eigen programma :S) tot als ze je overhaald hebben (na al die verplichtingen) om je toch te laten betalen.

    Veel mensen, waaronder ikzelf, raden Hotmail gebruikers aan te veranderen naar een andere e-mail provider maar ja dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan.

    Als je toch wilt doordringen raad ik je aan van een programmaatje zoals FreePops ofzo te gebruiken om met je hotmail account te verbinden, ik heb het zelf eerst willen testen voor jou maar het lukte me niet. Een programma kon ik niet goed downloaden en het andere wist ik niet wat ik ermee moest doen.

    Hier is een link die van toepassing is:
    http://www.opera.com/support/tutorials/mail/advanced/

    Ik raad het je echt niet aan om het uit te proberen omdat het veel moeite zal kosten om het te laten werken. Ik hoop dat het je lukt.

    Als je je Telenet/Belgacom e-mail of andere ISP e-mail wilt lezen zal dit ook veel gemakkelijker gaan dan webmail. Gewoon de POP en SMTP adres ingeven (als je niet weet welke deze zijn kan je deze terugvinden op je ISP hun website) en voila je kan mail ontvangen en versturen!

    Veel success!
    Laatst gewijzigd door Isaak; 26 March 2007 om 10:45

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. opera 9
    Door minoe in forum Internet
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 10 January 2006, 18:04
  2. Opera 9
    Door smurfslover in forum Internet
    Reacties: 16
    Laatste bericht: 2 January 2006, 15:50
  3. Opera viert tienjarig feestje met gratis browser
    Door Snakey in forum Internet
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 31 August 2005, 00:16

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •