Probleem: wanneer draagbare pc (notebook) op batterij werkt, kan er na enkele minuten geen enkele site nog bezocht worden met Internet Explorer.
<O></O>
Ik ben telenetklant en maak gebruik van een draadloze breedbandverbinding. Via een Wireless Acesspoint D-link heb ik een draadloze internetverbinding op een vaste PC medion via een Linksys Wireless USB Adapter. Daarnaast heb ik een draagbare Medion PC MD96500 met een Wireless LAN 802.11. Deze draadloze netwerktoegang loopt over het programma INTEL PROSet/Wireless.
Beide draadloze verbindingen verlopen normaal prima.

Nu doet zich het volgende probleem voor :
Wanneer de draagbare pc MD96500 op de batterij werkt wordt de netwerkverbinding niet afgebroken maar is het onmogelijk om te surfen met de Internet Explorer. Om exact te zijn is het zo dat, bij het overschakelen op de batterij van de laptop, Internet Explorer nog een tweetal minuten werkt, maar daarna kan er geen enkele verbinding meer gemaakt worden met een site. De netwerkverbindng blijft wel bestaan.Wat is hiervan de oorzaak?
Als je continu op stroom blijft werken met de laptop doet dit probleem zich niet voor.
Met vriendelijke groeten,
Guido DESLOOVER