Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Gevorderd   Iced Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 November 2007
    Locatie
    Gent
    Berichten
    432
    Bedankjes
    275
    Bedankt
    238 keer in 176 posts

    powerpoint taalperikelen

    Kan iemand me zeggen hoe je de taal optimaal kunt instellen in powerpoint (2003)?

    Ik werk zowel in het Engels als Nederlands, en de .pps files van de lessen variëren ook tussen deze talen.

    Je kunt een taal als standaard instellen maar dit biedt blijkbaar geen garantie voor een optimaal functioneren.
    Bvb, een Nederlandse tekst in een pps die door de auteur op Engels V.S. ingesteld staat. Veranderen van de standaardtaal naar Nederlands heeft blijkbaar geen effect op de tekstvakken die zelf gecreëerd geweest zijn. Deze blijven als Engels V.S. ingesteld staan.

    Hoe kan ik ALLE tekst in een pps in een keer als een andere taal laten herkennen? Dus zonder dat ik elke tekstvak apart moet behandelen?

    Een soortgelijk probleem is bij mijn laatste pps opgetreden. Je stelt een standaardtaal in (Engels G.B.) maar na een tijd werden nieuwe dia's terug als Nederlands ingesteld (of toch de tekstvakken, ik ben niet zeker meer).

    Iemand een (dé) oplossing?

    Bedankt!
    Extinctie door geen ethische drift

    "It is far better to grasp the universe as it really is, than to persist in delusion, however satisfying and reassuring." - Carl Sagan

  2. #2
    Jule
    Gast
    Pas heel uw taalgebied aan via configuratiescherm ->taalinstellingen? In spreadsheets werkt dit behoorlijk.

  3. De volgende gebruiker bedankt Jule voor deze nuttige post:

    Iced Dragon (24 December 2007)

  4. #3
    Gevorderd   Iced Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 November 2007
    Locatie
    Gent
    Berichten
    432
    Bedankjes
    275
    Bedankt
    238 keer in 176 posts
    geprobeerd maar tevergeefs. Heb ook de office-taalinstellingen eens aangepast maar ook zonder resultaat.