Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Gevorderd   Bartmen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 June 2005
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    480
    Bedankjes
    76
    Bedankt
    28 keer in 22 posts

    Privénummer traceren

    Hello

    Ik word soms wel eens op vervelende tijdstippen gebeld door een privénummers. Nu vroeg ik mij af als het mogelijk was als je dit kon laten traceren door je provider of als je dit zelf kan

    mvg

  2. #2
    Sarana
    Gast
    Een privénummer kan je niet zelf traceren daarom is het ook een privénummer.
    Ook persoonlijke gegevens over iemand die je belt (naam en adres) kan je niet zomaar zelf opvragen.

    Als iemand je echter heel frequent opbelt en je serieus lastig valt kan je wel contact opnemen met je provider om dat nummer te laten blokkeren. Maar dat doen ze enkel in heel serieuze gevallen.

    Kijk ook eens na of je soms niet onvoorzichtig geweest bent en je telefoonnummer bekend hebt gemaakt op het internet. Daar wordt dikwijls misbruik van gemaakt. Haal dat dan zo snel mogelijk weg.
    Je kan natuurlijk zelf ook altijd een privénummer aanvragen.

  3. #3
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.886
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.631 keer in 1.038 posts
    Heb je toevallig pay en go ? Zoja kan goed zijn dat proximus het zelf is , ik heb dat ook hier aan de hand gehad . En telkens als ik opnam legde ze neer , maar als ik ze ineens aan de lijn had ,ging het meestal om een andere product aan te smeren , kan soms in uw voordeel maar ook in uw nadeel zijn.

  4. #4
    Erelid   Baloeke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Beverst
    Berichten
    8.375
    Bedankjes
    19.867
    Bedankt
    14.256 keer in 6.986 posts
    Mijn vaste telefoonlijn is ook een privénummer. Zelfs als er van iemand thuis, (met de vaste lijn) op mijn GSM belt, komt er ook op privé nummer op het scherm van mijn GSM.
    Mijn telefoonnummer zal je ook niet terug vinden in de telefoonboek, of op een site waar men telefoonnummers kan vinden.
    Privé is privé, en ik dacht dat alleen de nooddiensten (100,101,112), indien men met een privénummer belt, kunnen zien wie er belt.
    Groetjes Baloeke
    De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. traceren van gmail ?
    Door biep in forum Internet
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 22 June 2006, 20:15
  2. gestolen gps traceren
    Door wimmeke in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 17 August 2005, 22:11

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •