Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14
  1. #1
    Sarana
    Gast
    Laatst gewijzigd door Sarana; 24 May 2008 om 12:40

  2. #2
    Jule
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sarana Bekijk bericht
    Dubai, een bezoekje waard
    U trakteert?

  3. #3
    Sarana
    Gast
    Jij geeft je geld liever aan één of andere Chinees, was ik even vergeten.


    Ik geef eerlijk toe dat ik liever mijn geld geef aan één of andere Chinees die 12 uur op 24 wil werken en dit 7 op 7 in plaats van aan een Vlaming die om elf uur 's middags in nachtkledij zijn voordeur opentrekt met een sigaret tussen de lippen en een flesje Jupiler in zijn handen om zijn brood in ontvangst te nemen. De werkwillende Vlaming bestaat gelukkig ook. Maar die moet teveel betaald worden omdat ie de eerst genoemde mee moet helpen betalen. Waar halen trouwens die armoedige mensen geld voor hun rookverslaving? Dat is hetgene dat mij altijd opvalt, als er een "sukkelaar" in beeld komt.

  4. #4
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.844
    Bedankjes
    15.657
    Bedankt
    37.036 keer in 15.353 posts
    Zwijg me van chinezen he!!! Die zijn trouwens toch té gebrainwashed om bij Jule te komen werken en Jule te zenuwachtig. Hij pleegde na de eerste 24 uur al halakili.
    Dat Dubai ding dingeling ding, daar hebben twee grote belgische bedrijven aan meegewerkt, of beter gezegd een Nederlands-Belgische cooperatieve, waaronder Dredging International. Vermits op Dubai méér ping ping te vinden is, wordt hun werk ook beter onderhouden dan in de delta van de Ganges in India, waar het nog altijd aanmodderen is, maar dan letterlijk. Als ze dààr maar es een pps over maken, het contrast tussen het allerarmste en het allerrijkste is gewoon niet voorstelbaar.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  5. #5
    Erelid   Pilote's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    poperinge
    Berichten
    2.274
    Bedankjes
    3.454
    Bedankt
    2.293 keer in 926 posts
    Ons mama en haar Chinezen.
    Ze kan er voorlopig geen meer zien denk ik.

  6. #6
    Jule
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sarana Bekijk bericht
    Jij geeft je geld liever aan één of andere Chinees, was ik even vergeten.
    Yep, een gokchinees!

  7. #7
    Sarana
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door compuchrisje Bekijk bericht
    Zwijg me van chinezen he!!! Die zijn trouwens toch té gebrainwashed om bij Jule te komen werken en Jule te zenuwachtig. Hij pleegde na de eerste 24 uur al halakili.
    Dat Dubai ding dingeling ding, daar hebben twee grote belgische bedrijven aan meegewerkt, of beter gezegd een Nederlands-Belgische cooperatieve, waaronder Dredging International. Vermits op Dubai méér ping ping te vinden is, wordt hun werk ook beter onderhouden dan in de delta van de Ganges in India, waar het nog altijd aanmodderen is, maar dan letterlijk. Als ze dààr maar es een pps over maken, het contrast tussen het allerarmste en het allerrijkste is gewoon niet voorstelbaar.

    Oeps, er is er ééntje in haar gat gebeten.

  8. #8
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.844
    Bedankjes
    15.657
    Bedankt
    37.036 keer in 15.353 posts
    Om die Chinezen? vanwege hun spamoorlog hier op 't forum dat ons ferme kopbrekens en extra werk bezorgt.
    En Dubai: omdat een maat van de eega bij die werken aanwezig was, maar ook bij die in India en die mens heeft het verschil van dichtbij gezien. Kan je je voorstellen, dat als jij je vuilzak op straat zet, er dààr mensen zijn die er hun onderkomen van maken?

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  9. #9
    Jule
    Gast
    Mijn nichtje heeft daar ook gewerkt. Ook ik zie uitbuiting in plaats van pracht en praal ...

  10. #10
    Geband  
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    980
    Bedankjes
    21
    Bedankt
    300 keer in 212 posts
    mijn schoonbroer werkt daar , en als ie even maar dit " idiote land " terug komt is zijn verstand even ver onder nul als de torens boven water staan voor mijn part mag ie gerust ginder blijven met z'n opgeschoten pretentie van Dubai

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •