Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.334
    Bedankjes
    414
    Bedankt
    1.229 keer in 971 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fakke_Berto Bekijk bericht
    RS-fan?
    Sorry voor mijn onwetendheid, maar :

    1. ik weet nog altijd niet waarom ik mijn ip soms best verander.
    2. wat is RS? Van RuneScape ben ik wel geen fan.

  2. #12
    Beginner  
    Geregistreerd
    14 June 2008
    Berichten
    9
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PAUL Bekijk bericht
    Wat is er dan zo verkeerd aan je huidig IP?


    Mvg,

    P.Siemons
    Ik speel world of warcraft en men oorspronkelijke acc hebben ze gebanned omdat ik blijkbaar ergens was waar ik niet mocht zijn. Nu zou ik graag men ip willen veranderen zodat ik een nieuwe acc kan make zonder dat zij weten dat deze acc met de oorspronkelijke gelinked is. Jullie denken msch dat dit een beetje hypocriet is maar blizzard kijk naar dit soort zaken. Ik heb fouten in het verleden gemaakt maar zou dit graag achter me laten door met een nieuwe acc te spelen op een nieuw ip.

  3. #13
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.980
    Bedankjes
    960
    Bedankt
    1.266 keer in 827 posts

    Kom er maar in... de speeltuin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door compuchrisje Bekijk bericht
    Je doet je aanpassingen in je router... dàt is wat je provider ziet als IP adres, wat je allemaal ook aanpast aan die instellingen, het is de router die de aangesloten pc's een adressering geeft....
    Heel juist ! Nu is er hierbij het volgend probleem dat ik graag wilde oplossen: Het ip adres voor de buitenwereld kan men weten met www.watismijnip.be
    Maar inderdaad als je een PC's gebruikt achter een router, krijgen deze een ander adres, welke niet in de range zit van de provider, maar in de range van het privé (thuis)netwerk.

    Het probleempje nu (terzijde) :
    Heb zitten testen onder Ubuntu om wat men in Windows het "externe bureaublad" noemt (ze geven soms van die namen ! ) Ik ben er niet in gelukt om binnen te geraken bij iemand die géén router heeft ! Laat staan dat die anderen persoon zou proberen bij mij binnen te geraken ! Hij moet er zelfs niet op hopen ! Nu is de vraag , hoe kal dit wel lukken, met de gewone middelen van Ubuntu ? Welk protocol ? (zijn eerder vragen voor het Ubuntu forum)

    On Topic:
    Als de topic starter een ip wil veranderen is dat dus "om te spelen".
    Misschien bestaan er tijdelijke wegwerp-ip adressen, zoals er trouwens wegwerp-emailadressen bestaan ? Dan zitten we helemaal in de speeltuin.
    Eerlijk gezegd, ik denk er het mijne over. Het is zo al moeilijk genoeg. Waarom het dan gemakkelijk maken als het ook nog véél moeilijker kan ? (Wij speelden gewoon op straat of in bos)
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  4. #14
    Beginner  
    Geregistreerd
    14 June 2008
    Berichten
    9
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    btw nog een vraagje morge komt iemand van telenet de modem vervangen.
    Als die modem dus daadwerkelijk vervangen wordt dan zal men ip ook veranderen niet?

  5. #15
    Erelid  
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Roeselare, België
    Berichten
    1.618
    Bedankjes
    623
    Bedankt
    754 keer in 467 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Merel Bekijk bericht
    Heb zitten testen onder Ubuntu om wat men in Windows het "externe bureaublad" noemt (ze geven soms van die namen ! ) Ik ben er niet in gelukt om binnen te geraken bij iemand die géén router heeft ! Laat staan dat die anderen persoon zou proberen bij mij binnen te geraken ! Hij moet er zelfs niet op hopen ! Nu is de vraag , hoe kal dit wel lukken, met de gewone middelen van Ubuntu ? Welk protocol ? (zijn eerder vragen voor het Ubuntu forum)
    De remote desktop moet eerst geactiveerd worden in ubuntu (system > preferences > remote desktop) daar staat ook het commando om een deze desktop te bekijken vanop een andere computer, indien je vanuit windows wilt kijken, dan heb je daar de vnc viewer nodig. Indien de andere pc buiten uw privénetwerk zit, moet je je router instellen dat hij de juiste poort forward naar uw computer, als ik mij goed herinner, luistert een vnc server naar poort 5300.

  6. De volgende gebruiker bedankt Snakey voor deze nuttige post:

    Merel (20 June 2008)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. iemand een oplossing??
    Door slicky in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 30 October 2006, 21:43
  2. Extensie veranderen voor AS3
    Door Lollypop in forum Grafisch algemeen
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 27 May 2006, 08:19
  3. wat is de beste oplossing
    Door jxjxw in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 8 August 2005, 09:20

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •