Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14

Discussie: Ik zie sterretjes?

  1. #1
    Jule
    Gast

    Grijns Ik zie sterretjes?

    Bij deze post staan er 5 sterretjes. Op zich is dit zeer verdient want de auteur van dit stukje heeft een aardig stukje werk gehad om deze prachtige handleiding te schrijven.

    Maar ook dit topic telt vijf sterretjes. Nochtans heeft de auteur het gedachtegoed gepikt uit de feedback-sectie en er een simpel comment voor geschreven. (Zijn kennis reikt bijlange niet ver genoeg om het interessant te maken. ) Vandaar mijn vraag: Door wie, wat of hoe worden die sterretjes bepaalt? Thanks!

  2. #2
    Erelid   Jelle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 April 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    3.061
    Bedankjes
    248
    Bedankt
    4.982 keer in 1.801 posts
    Dat kan elk lid geven via "Onderwerp waarderen" rechts bovenaan elk onderwerp

  3. #3
    Jule
    Gast
    Ik heb mezelf hier één sterretje gegeven. Uw topic van FF3 heb ik 4 sterretjes gegeven. 't Is er miischien wel 5 waard.
    Daar ik mijn topics de belangrijkste vind op dit forum (De pretentie alleen al ... ), mag ik dus al mijn topics 5 sterretjes toekennen? Dit maakt die sterretjes dus in feite nikszeggend, ook al is Compuchrisjes topic over het reinigen van de pc er tien waard?

  4. #4
    Erelid   Jelle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 April 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    3.061
    Bedankjes
    248
    Bedankt
    4.982 keer in 1.801 posts
    Dat systeem zit standaard in vBulletin, maar we gebruiken het niet echt. Geen sterretjes geven is dus misschien beter

    Het is alleen representatief als vele leden scores geven aan een onderwerp.

  5. #5
    Erelid   Phil O'Sophe's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 December 2005
    Locatie
    Temse
    Berichten
    5.348
    Bedankjes
    28.147
    Bedankt
    21.632 keer in 9.254 posts
    Ik vermoed dat een groot aantal leden geen weet heeft van die "waardering-
    knop"; eerlijk gezegd, had dat zelf ook maar gezien bij "Downloads".
    Jule heeft overschot van gelijk als er een aantal topics zeker een 5 waard
    zijn !
    Het waarom van de dingen zijn de dingen zelf

  6. #6
    Jule
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phil O'Sophe Bekijk bericht
    Ik vermoed dat een groot aantal leden geen weet heeft van die "waardering-
    knop"; eerlijk gezegd, had dat zelf ook maar gezien bij "Downloads".
    Jule heeft overschot van gelijk als er een aantal topics zeker een 5 waard
    zijn !
    Als u een topic start omdat uw harde schijf is gecrasht en ik ken uw topic 5 sterretjes toe, is dit dan sarcasme of is dit uit interesse?

  7. #7
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.844
    Bedankjes
    15.657
    Bedankt
    37.036 keer in 15.353 posts
    Pff en ik die dacht dat Jule getroffen was door een romantische asteroïde... zijn het enkel maar wat sterretjes

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  8. #8
    Jule
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door compuchrisje Bekijk bericht
    Pff en ik die dacht dat Jule getroffen was door een romantische asteroïde...
    Romantisch ruimteafval?? Bestaat dat ook al? Als u me dit kan aantonen, nodig ik u en uw partner uit voor een romantisch etentje, in een romantisch halfgevulde beerput met heel veel romantische vliegjes. Als u daar blijft zitten, tijdens de romantische zonsondergang, zal u ook nog eens het gezelschap krijgen van duizenden romantische mugjes. Door veiligheids overwegingen en de aanwezeige gassen zijn van die romatische brandende kaarsje uitgesloten! Of heeft u een andere romantische illusie?

  9. #9
    Erelid   Phil O'Sophe's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 December 2005
    Locatie
    Temse
    Berichten
    5.348
    Bedankjes
    28.147
    Bedankt
    21.632 keer in 9.254 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jule Bekijk bericht
    Als u een topic start omdat uw harde schijf is gecrasht en ik ken uw topic 5 sterretjes toe, is dit dan sarcasme of is dit uit interesse?
    Met al die verschillende en dubbelzinnige emoticons is dat moeilijk uit te
    maken Jule !
    Het waarom van de dingen zijn de dingen zelf

  10. #10
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    Uitroep Romantische feedback en vallende sterren

    Nu we toch al zover zijn .....
    Het zit hem zo: Als je hotels gaat vergelijken die allemaal hetzelfde aantal sterren hebben, zal je al zeer vlug doorhebben dat het hotel X met n sterren veel beter uitgerust is dan het hotel Y dat ook n sterren heeft.

    Dat komt omdat het aantal sterren beantwoordt aan criteria die niet genoeg zijn gedetailleerd. Een bad kan een olympisch zwembad zijn (50 meter) maar mijn bad thuis in de badkamer ... is ook een bad. Dus één ster bij voor het aanwezig zijn van een bad, al kan er amper kan in zwemmen. De term "welness" is tegenwoordig op zich al een hotel-ster waard. Nonsens dus.

    Hier op het forum worden nieuwe sterren geboren op democratische wijze. We weten allemaal in dit land dat democratie heel dicht bij de anarchie ligt. Een topic kan beoordeeld worden op informatiewaarde, feedbackwaarde, originaliteit, humorgehalte enz... naar wat je zelf belangrijk vindt.

    Aan feedback-waarde op het forumgebruik zou ik huidige topic eigenlijk -(min) 5 sterren toekennen terwijl ik aan het sociaal contact gehalte 5 sterren, ... mocht dit onderonsje in de Lounge hebben plaats gevonden.

    Mijn persoonlijk criterium gaat uitsluitend naar de nuttige inhoud in relatie tot de rubriek (subforum) waar het is ondergebracht.

    Ik vemoed dat de meesten onder ons op deze manier hun sterren uitdelen.
    Het geeft alleszins een goede indicatie dat een topic méér aandacht verdient, ook al kan de "verdienste" van het "gepresteerde werk" zeer veranderlijk zijn, het blijft van ondergeschikt belang voor het aantal sterren al wordt het ten zeerste geapprecieerd !
    Nog veel romantiek verder.
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Sterretjes maken in The GIMP
    Door yvansoftware in forum Grafisch algemeen
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 13 December 2006, 21:29
  2. hoe zien wat er achter sterretjes staat ?
    Door coopman in forum Internet
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 14 May 2006, 20:00

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •